روکش های استیل ضد زنگ و کاربرد آن در دندانپزشکی
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

روکش های استیل ضد زنگ و کاربرد آن در دندانپزشکی


پوسیدگی از شایع ترین بیماریهای عفونی دوران کودکی است. که درمان آن ها در کودکان برحسب گسترش ضایعه و رفتار کودک متفاوت است. در میان درمان های مختلف استفاده از روکش های پیش ساخته فلزی  یا SSC ها جایگاه خاصی دارد.

SSC

به طور گسترده در دندانپزشکی کودکان برای بازسازی دندان های شیری تحت پوسیدگی. پالپوتومی، پالپکتومی، نقایص ساختاری وسیع و پوسیدگی های چند سطحی مورد استفاده قرار می گرد. این روکش ها ابتدا توسط کمپانی Rocky Mountain معرفی و در سال 1950 توسط Rj Engel و Humphery محبوب گردیدند. و از آن هنگام به عنوان یک انتخاب برجسته برای درمان دندان های شیری استفاده می شوند. روکش های استیل ضد زنگ از جمله تأثیر گذارترین و بادوام ترین ترمیم ها برای نگهداری مولرهای شیری. در تمام دنیا محسوب می شوند. بعضی مطالعات گذشته نگر، دوام و ماندگاری SSC ها در مقایسه با آمالگام مقایسه کرده اند. و همه آنها برتری SSC را بر آمالگام چند سطحی نشان داده اند. به طور کلی روکش های استنلس استیل جدا از روش آماده سازی و نوع آنها موفقیت بالایی دارند.

در میان مواد ترمیمی فراوانی که در دندانپزشکی کودکان استفاده می شوند. بدون شک روکش های پیش ساختۀ فلزی جایگاه خاصی دارند. نه تنها در ترمیم دندان های پوسیده. بلکه استفاده از این روکش های پیش ساخته، به منظور حفظ اکلوژن در بازسازی دندان های شیری. با تاج های به شدت آسیب دیده، ضروری و لازم است. 

                                 فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربۀ ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبری که ضمیمه محصولاتش به مشتریان خویش ارائه داده است. توانسته رضایتمندی متشریان خویش را همواره فراهم آورد.

صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما: 02128423820

09122136675

واتس آپ: 09122136675

اینستاگرام: fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com

 

 




:: برچسب‌ها: فولاد ضد زنگ , فولاد زنگ نزن , استنلس استیل , روکش استیل ضد زنگ , فولاد حرارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 675
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: