نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش تسمه st52-فروش تسمه فولادی st52- فولاد st52 ((قیمت مناسب))

تسمه st52-قیمت تسمه st52-فروش تسمه st52-فولاد st52-قیمت فولاد st52

این آلیاژ، خود به انواع گوناگونی تقسیم می شود. که بر اساس ترکیبات مختلف عناصری است که در تولید آلیاژ به کار رفته است. ST52 یکی از انواع این آلیاژهاست.

ویژگی ها

این محصول را میتوان در دسته ی تسمه های ساختاری قرار داد. چراکه در بخش عظیمی از صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از عنصرهای سیلسیم و منگنز در تولید این آلیاژ فولادی سبب آن شد. تا تسمه ST52، استحکام، قابلیت پیچش و تحمل وزن بسیار بالاتری نسبت به انواع مشابه خود مانند، تسمه ST37 داشته باشد.

در استاندارد DIN آلمان، این محصول با عنوان تسمه 1.0570 شناخته می شود. نام کامل این تسمه نیز که در بازار می توانید آن را پیدا کنید، تسمه ST52-3N است. حرف N، از ابتدای عبارت Normalized گرفته شده است. داشتن منگنز سبب شده است. تا این تسمه، قابلیت ارتجاعی و کششی بالایی داشته باشد. قابلیت جوشکاری و ماشین کاری بالا، از دیگر ویژگی های مثبت این محصول تلقی می شود.

کاربرد

استحکام بالا و قابلیت کشش زیاد سبب آن شد. تا استفاده از این تسمه، در صنایع زیرساختی مختلف، رواج زیادی داشته باشد. استفاده از تسمه st52، در صنایع عمران مانند ساخت ریل و راه آهن، بسیار کاربردی است. همچنین یکی از مواد رایج در ساخت شاسی های ماشین آلات سنگین، این تسمه است. علاوه بر این موارد، از تسمه St52، در ساخت دیواره های قطعات صنعتی نیز استفاده ی زیادی می شود. چرا که در برابر دمای بالا نیز تا حد زیادی مقاوم می باشد.

و تسمه st52 نوعی تسمه فولادی با ترکیبات شیمیایی و خواص متفاوت از تسمه معمولی ST37 می باشد. تسمه مقطعی مشابه ورق با عرض کمتر می باشد.

تسمه با فرآیند نورد یا با فرآیند برش ورق تولید می شود. به طور کلی تسمه st52 مشابه تسمه های آهنی معمولی است. به سه دسته تسمه فابریک، تسمه نوردی و تسمه ماشینکاری تقسیم می شود.

تولید تسمه فولادی st52

روش تولید تسمه نوردی و تسمه فابریک نورد گرم شمشه های فولادی می باشد. مذاب مورد نظر برای تولید تسمه st52 نوردی از ذوب مجدد قراضه های از این جنس تولید می شوند. در مقابل مذاب مربوط به تسمه st52 فابریک محصول اولیه فولاد سازی ها می باشد.

پس از مهیا سازی مذاب مورد نظر، آن را به روش ریختگری مداوم به شکل شمشه ریختگری می کنند. و پس از تولید شمشه فولادی در طول های مشخص آنها را در کوره های مخصوصی در دمای بالا پیش گرم می کنند. پس از پیش گرم کردن، شمشه ها طی چند مرحله در دمای بالا تحت فشار غلطک قرار می گیرند.

در نهایت به صورت تسمه به ضخامت مشخصی از خط خارج می شود. برای تولید تسمه st52 به روش ماشینکاری ابتدا ورق st52 تولید می شود. سپس با برش ورق مادر به قطعات با عرض کمتر و تسمه st52 تولید می شود. ورق مادر با نورد تختال با آنالیز st52 تولید می شود.

تختالها به روش ریختگری مداوم، مذاب تولید و توسط دستگاه هوا برش در طول های مشخص برش می شوند. پس از این، تختال ها در دمای بالا در کوره های مخصوصی پیش گرم می شوند. و طی چند مرحله نورد گرم در دمای بالا به ضخامت مورد نظر می رسند. پس از تولید ورق مادر این ورق باید در عرض های مشخص بریده شود. این کار توسط دستگاه گیوتین انجام می شود و تسمه بوجود می آید.

تسمه ها حین برش به دلیل تنش سطحی دچار خمیدگی در جهات مختلف می شوند. خمیدگی تسمه ها باید برطرف شود و اینکار توسط اطوکشی (Ironing) برطرف می شود. با عبور تسمه ها از غلطک های مخصوصی در دمای پایین خمیدگی تسمه برطرف می شود.

هرچقدر عرض تسمه کمتر باشد. خمیدگی ها و تابیدگی های آن بیشتر می شود. پس از رفع خمش ها و تابیدگی های تسمه، لبه های تسمه به دلیل برشی که خورده اند. تیز و پلیسه دار هستند. برای رفع تیزی گوشه های تسمه از ماشینکاری استفاده می شود.

ابعاد و کاربرد این محصول

تسمه st52 معمولاً در طول 6 متر تولید می شود. همچنین عرض آن بین 3 سانتی متر تا 10 سانتی متر می باشد. و ضخامت تسمه های ماشینکاری متنوع و معمولاً بین 3 تا 12 میلی متر می باشد.

این نوع تسمه فولادی در مقایسه با تسمه معمولی مقادیر منیزیم و سیلسیم بیشتری دارد. به همین دلیل استحکام خمشی و تحمل بار این نوع تسمه بیشتر است. و برای کاربردهای سنگین تری مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد اصلی تسمه st52 در ساخت شاسی خودروهای سنگین، ساخت بعضی قطعات صنعتی و … می باشد.

بطور کلی تسمه های فولادی st52 به علت قابلیت ماشین کاری و شکل پذیری خوبی که دارند. در ساختارهای پیچیده مهندسی مورد استفاده قرار می گیرند. این تسمه ها در دو حالت مغناطیسی و غیر مغناطیسی وجود دارند. بعلاوه، تسمه های st52 در دو شرایط آنیل شده و کوئنچ شده عرضه می شوند.

 

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: تسمه st52 , فولاد st52 , تسمه فولادی st52 , فروش تسمه st52 , قیمت تسمه st52 , فروش فولاد st52 , قیمت فولاد st52 , فروش فولاد , قیمت فولاد , ورق فولادی , لوله فولادی , تسمه فولادی , میلگرد فولادی , نبشی فولادی , ناودانی فولادی , قوطی فولادی , فولاد ساختمانی , ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش میلگرد st52-قیمت میلگرد st52- قیمت فولاد st52-فروش فولاد st52 ((قیمت مناسب))

میلگرد st52-قیمت میلگرد st52-فروش میلگرد st52-فولاد st52-قیمت ورق st52

St52-3N را با استاندارد 1.0570 نام گذاری کرده اند. ریز بار و ضخیم بار این میلگرد موجود می باشد.

میلگرد ST52 به عنوان یکی از پر مصرف ترین مقاطع فولادی شناخته می شود. و یکی از کم آلیاژ ترین میلگردهای استیل است.

میلگرد st52 با عنوان کامل st52-3n عرضه می گردد. که حرف N از واژه Normalized گرفته می شود.

ویژگی های میلگرد ST52

این نوع میلگرد با دارا بودن مقادیر قابل توجهی از عناصر سیلیسیم، منگنز. و همین طور خاصیت ارتجاعی بالا، در برابر پیچش و خمش و تحمل وزن، رفتار مناسبی را از خود نشان می دهد.

علاوه بر خاصیت مقاومت به خمش و خواص ارتجاعی، دارای قابلیت جوشکاری، شکل دهی و ماشین کاری نیز می باشد.

کاربردهای میلگرد st52

از این میلگرد در مهندسی سازه بعنوان شافت در ماشین کاری، ساخت شاسی، قطعات خودروهای سنگین و ریل سازی استفاده می شود.

این میلگرد با دارا بودن مقادیر قابل توجهی از عناصر سیلیسیم و منگنز. و همینطور خاصیت ارتجاعی بالا، در برابر پیچش و خمش و تحمل وزن رفتار مناسبی از خود نشان می دهد.

همچنین فولاد st52 دارای قابلیت جوشکاری، شکل دهی و ماشین کاری است. که به صورت مقاطعی مانند ورق، میلگرد، تسمه و چهارپهلو نیز قابل عرضه است.

فولاد st52 از خانواده فولادهای ساختمانی است. که از جمله خواص عالی آن میتوان به استحکام کششی فوق العاده آن اشاره کرد.

فولاد st52 در دو مقطع تولید و عرضه می شود. که می توان نگاهی به وزق st52 هم داشته باشید. فولاد st52 در دسته فولادهای کربن جزئی قرار دارد.

میلگرد ساختمانی از لحاظ ترکیب شیمیایی به دو دسته ST52 و ST37 تقسیم می شوند.

همچنین از لحاظ هندسی میلگردهای ساختمانی به دو دسته میلگرد آجدار (Rebar) و میلگرد ساده (Plain bar) تقسیم می شوند.

روش تولید مقطع میلگرد نورد گرم پس از تولید فولاد با ترکیب شیمیایی مورد نظر، مذاب به روش ریخته گری پیوسته. به صورت مقطع شمشال ریخته می شود. این شمشال های فولادی در دمای 1000 – 1100 درجه سانتی گراد پیش گرم می شوند. و سپس وارد خط نورد می شوند. تا شکل نهایی سطح مقطع نهایی خود را بدست آورند.

این میلگرد های فولادی با دارا بودن مقادیر قابل توجهی از عناصر سیلیسیم و منگنز. و همینطور خاصیت ارتجاعی بالا، در برابر پیچش و خمش و تحمل وزن رفتار مناسبی از خود نشان می دهد. که مقاومت به ضربه و قابلیت جوشکاری خوبی دارد. و از قطر 10-310 میلیمتر و در طول 4-12 متر (با توجه به نیاز شما) تولید و عرضه می شود.

ورق آهن st52 برای ویژگی های منحصر به فرد خود مانند دوام بسیار زیاد. طراحی خاص کاربردی و دقیق بودن ابعاد بسیار مورد توجه قرار دارد.

این میلگرد به طول عمر بالا و مقاومت در برابر خوردگی خوبی که دارد، مشهور است. گرد St52 عموماً در صنایع سنگین برای مقاصد مختلف به کار برده می شود.

همچنین فولاد St52 دارای قابلیت جوشکاری، شکل دهی و مشاین کاری است. که به صورت مقاطعی مانند ورق، میلگرد، تسمه و چهار پهلو نیز قابل عرضه است.

ابعاد و کاربرد میلگرد st52

میلگرد st52 در هندسه ساده مورد استفاده قرار می گیرد.

پرمصرف ترین ابعاد مورد استفاده این میلگردها در قطر 20 تا 800 میلیمتر می باشد.

همچنین این میلگرد معمولاً در حالت نرماله شده که با کد N نشان داده می شود. در بازار موجود می باشد.

عملیات حرارتی نرماله کردن برای هر فولاد در دمای مشخص و زمان نگه داری مشخص انجام می شود.

هدف از انجام این فرآیند یکنواخت سازی توزیع عناصر آلیاژی در ساختار فولاد می باشد.

این میلگرد به دلیل استحکام بیشتر در کاربردهای حساس تر و صنعتی تر مورد استفاده قرار می گیرند.

از میلگرد St52 بعنوان شفت در ماشین سازی، ساخت شاسی و قطعات خودرو های سنگین، ریل سازی و کاربردهایی از این دست استفاده می شود.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: میلگرد st52 , فولاد st52 , قیمت میلگرد st52 , قیمت فولاد st52 , فروش فولاد st52 , فروش میلگرد st52 , قیمت میلگرد فولادی , فروش میلگرد فولادی , تسمه فولادی , میلگرد فولادی , لوله فولادی , ورق فولادی , قیمت گرد st52 , فروش گرد st52 , فولاد ساختمانی st52 , ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش ورق استیل ضد اسید - ورق استیل 304-ورق استیل 316 ((قیمت مناسب))

ورق ضد اسید استیل-ورق استیل ضد اسید-فولاد ضد اسید-استیل 304-استیل 316

ورق استیل ضد اسید -فروش ورق ضد استید-فروش فولاد ضد اسید-قیمت فولاد ضد اسید

ورق استیل ضد اسید 304-موارد استفاده از این ورق ها برای مخازن آب سختی گیری شده. و هوای فشرده ابزار دقیق و خودرو سازی می باشد. استیل 304 حاوی 18% کروم و 8% نیکل و 0.88 کربن است. این نوع استیل به نام 8-188 نیز شناخته می شود.

ورق استیل ضد اسید 316 – موارد استفاده این نوع ورق ها برای مخازن و سیستم های صنایع دارویی، صنایع غذایی و شیمیایی می باشد. استیل 316 دارای 16% کروم 10% نیکل و 2% مولیبدن است.

مولیبدن برای کمک به مقاومت در برابر خوردگی در برابر کلراید (مثل آب دریا) به آن اضافه می شود. این استیل به استیل ضد زنگ گرید دریایی نیز شناخته می شود.

ورق استیل ضد اسید 317- موارد استفاده این نوع ورق برای مخازن حاوی آب دریا با پوشش سطوح در برخورد با آب دریا می باشد.

ورق استیل ضد اسید:

این نوع ورق یکی از پرکاربردترین ورق های مهندسی در زمینه مقابل با خوردگی می باشند. مقاومت بالای ورق های استیل ضد خوردگی بدلیل وجود کروم در ترکیبات آلیاژ آن ناشی می شود.

وجود مقدار حداقلی 5% کروم در آلیاژ استیل باعث افزایش مقاومت به خوردگی آهن در برابر اسیدها می شود. که با افزایش این مقدار کروم 12%، آلیاژ به استیل زنگ نزن تبدیل می گردد. عملکرد این سیستم آلیاژی به این صورت است که کروم با تشکیل یک لایه اکسید سطحی لایه های زیرین را خوردگی محافظت می کند. که این امر سطح آهن را در برابر خوردگی مقاوم می کند. برای ایجاد این لایه محافظ سطح ورق باید در تماس با عوامل اکسید کننده باشد.

تقسیم بندی ورق های استیل بر اساس درصد آلیاژ:

ورق استیل ضد اسید 304

ورق استیل ضد اسید 316

فولاد استیل ضد اسید 317

ورق استیل نیز مانند ورق گالوانیزه و ورق های روغنی به دو صورت رول و شیت عرضه می گردد. معمولاً رول های ورق های استیل در سه عرض 100 و 125 و 150 سانتی متر تولید و عرضه می شوند. ورق های استیل از ضخامت های 35 صدم میل تا 20 میل قابل عرضه می باشند. فولاد های استیل فابریک در دو اندازه 200*100 و 250*125 و 122*244 سانتی متر موجود می باشند.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: ورق ضد اسید استیل , ورق استیل 304 , ورق استیل 316 , قیمت استنلس استیل , قیمت ورق استیل 304 , فروش ورق استیل 304 , قیمت ورق استیل 316 , فروش ورق استیل 316 , ورق ضد خوردگی , واردات استیل , فولاد نسوز , ورق نسوز , فروش فولاد , قیمت فولاد , ورق استیل ضد اسید , ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش ورق هاردوکس 600-فولاد هاردوکس 600-hardxo ((قیمت مناسب))

ورق هاردوکس 600-فولاد هاردوکس 600-فروش هاردوکس 600-لوله هاردوکس

ورق هاردوکس 600- فولاد ضد سایش هاردوکس 600 از ضربه پذیری منحصر به فرد بالایی برخوردار است.

فولاد ضد سایش هاردوکس برای محیط هایی که امکان پوسیدگی و فرسایش دارند کاملاً مناسب است.

ورق ضد سایش هاردوکس 600 قابلیت برش و جوشکاری بسیار خوبی دارد. که آن را به یک انتخاب عالی برای پروژه هایی با عملکرد بالا تبدیل کرده است. ورق های ورق ضد سایش هاردوکس 600 دارای ضخامت 6 الی 51 میلی متر بین 570 تا 640 برینل. و در ورق هایی با ضخامت 51.1 الی 65 میلی متر، حدود 550 الی 640 برینل می باشد.

ورق ضد سایش هاردوکس با توجه به مقاومت در برابر سایش مورد نیاز صنایع ساخت موج شکن. چکش و سازه هایی که نیاز به مقاومت سایشی و مقاومت مکانیکی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق هاردوکس 600

کاربرد این نوع ورق های ضدسایش در صنایع مختلف

ورق های ضدسایش در زمینه هایی چون معدن,معند سنگ, نوار نقاله, حمل مواد. و ساخت و ساز بکار گرفته میشود. طراحان کارخانه, ورقهای ضدسایش را در مواقعی که قطعات بحرانی. نیاز به افزایش طول کارکرد داشته باشند. مورد استفاده قرار میگیرند.

ورق های هاردوکس که نوع مقاومی از ورقهای ضدسایش هستند. با مقاومت بالایی که در برابر سایش و خوردگی از خود نشان میدهند. این مشکل سایش را برطرف کرده اند.

مزایای استفاده از ورق های ضدسایش

مزایای استفاده از ورق های فولادی مقاوم در برابر سایش در فرآیندی که شامل. تأثیر با مواد ساینده بسیار زیاد است. به وضوح دیده میشود. بسیار از تولیدکنندگان,. ورق فولادی ضدسایش را تحت عنوان نام تجاری خود تولید میکنند. این نام تجازی همراه با سختی فولاد است که در واحد برینل اندازه گیری شده است.

قیمت ورق هاردوکس

ورق های ضد سایش از نوع ورق های وارداتی می باشند. ورق هاردوکس 550، ورق ضد سایش شرکت ساب سوئد می باشد. ولی برندهای دیگری مانند دورستات، دیلیدور و… از شرکت های آلمانی، اتریشی، ژاپن و… موجود است. در بازار ایران ورق های ضد سایش چینی و هندسی نیز موجود است. که کیفیت پایین تری نسبت به ورق های اروپایی دارند.

قیمت ورق هاردوکس و سایر برندهای مطرح شده تابع قیمت های جهانی فلزات و نرخ دلار می باشد.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: ورق هاردوکس 600 , فولاد هاردوکس 600 , قیمت ورق هاردوکس 600 , فروش ورق هاردوکس 600 , ورق ضد سایش , فولاد ضد سایش , لوله هاردوکس , واردات هاردوکس , فروش فولاد , قیمت فولاد , ورق فولادی , لوله فولادی , تسمه فولادی , میلگرد فولادی , hardox 600 , ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش ورق هاردوکس 550-فولاد هاردوکس 550-hardxo ((قیمت مناسب))

ورق هاردوکس 550-فولاد هاردوکس 550-فروش ورق هاردوکس-hardox 550

ورق هاردوکس 550 ورق ضد سایش ساخت شرکت SSAB سوئد می باشد. که دارای سختی حدود 550 برینل است.

خواص مکانیکی و سختی مناسب سبب کاربرد فراوان آن در صنایع گوناگون شده است. تنوع سختی و خواص مکانیکی و ضد سایش بودن از مهمترین ویژگی های ورق هاردوکس است. در زیر توضیحات کاملی در این خصوص ارائه میشود.

ورق هاردوکس ورق های فولادی آلیاژی با مقاومت به سایش، سختی و ضربه پذیری بالا هستند. با توجه به شرایط کاری و سختی مورد نیاز، ورق هاردوکس دارای سختی های 400، 450،550، 600، برینل و حتی بالاتر میباشند. و بر همین اساس نامگذاری می شوند. با افزایش سختی مقاومت به سایش افزایش و چقرمگی و انعطاف پذیری این ورق ها کاهش می یابد. ولی در هر شرایطی چقرمگی، مقاومت خمشی، مقاومت به سایش و جوش پذیری قابل قبولی از خود نشان داده اند.

طول عمر ورق هاردوکس 550

ورق هاردوکس با ترکیب سختی، استحکام و مقاومت بالا، خود را بعنوان فولادی مقاوم در برابر سایش برای افزایش عمر مفید تجهیزات. قطعات و سازه ها در سخت ترین محیط ها ثابت کرده است. مطالعات انجام گرفته در شرکت فولاد SSAB نشان می دهد. عمر مفید قطعات و تجهیزات ساخته شده با ورق های هاردوکس تقریباً سه برابر بیشتر از فولادهای معمولی است.

به بیان شرکت سازنده: ((هنگامی که دو، پنچ یا حتی ده بار یا بیشتر عمر مفید تجهیزات خود را افزایش می دهید. می توانید رشد بهره وری (و پس انداز خود) را مشاهده کنید)).

چقرمگی ورق هاردوکش 550

به لطف مقاومت و چقرمگی بسیار زیاد، ورق هاردوکس در برابر شوک، لرزش، انفجار، ضربه و سایش مقاومت می کند. و با تجهیزات مناسب کارگاهی، می توانید آن را خم کنید. فرم و جوش دهید.

ورق هاردوکس در برابر ترک و گسترش ترک مقاومت می کند. در محیط فرسایشی، که ایجاد ترک و شکست ممکن است. غیرقابل پیشبینی و هزینه بر باشد، امنیت تجهیزات و افراد مسأله بسیار مهمی است. ورق ضد سایش هاردوکس به شما کمک می کند خطرات را به حداقل برسانید تا تجهیزات شما، و تجارت شما طول عمر بالاتری را دارا باشد.

مهمترین ویژگی هایی که از تافنس یا چقرمگی بالای ورق هاردوکس حاصل می شود. می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

  • بدون تغییر شکل دادن می تواند ضربات سنگینی را وارد کند. (کاربرد در تجهیزات معدنی)
  • در صورت تغییر شکل پلاستیک در برابر ترک مقاومت خواهد کرد.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: ورق هاردوکس 550 , فولاد هاردوکس 550 , قیمت ورق هاردوکس 550 , فروش ورق هاردوکس 550 , ورق ضد سایش , فولاد ضد سایش , فروش فولاد , قیمت فولاد , ورق فولادی , لوله فولادی , تسمه فولادی , میلگرد فولادی , لوله هاردوکس , hardox 550 , ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش ورق هاردوکس 500- فولاد هاردوکس 500-hardox ((قیمت مناسب))

ورق هاردوکس 500-ورق ضدسایش هاردوکس-hardox 500-فولا هاردوکس 500

ورق هاردوکس 500 در ماشین کاری، شکل دهی و جوشکاری کاربرد دارد.

سختی ورق هاردوکس 500 – پانصد برینل می باشد. سختی برینل معیاری برای سنجیدن سختی ورق هاردوکس می باشد.

ورق هاردوکس 500 در صنایع مختلفی از جمله صنایع متالورژی و صنایع سنگین مرتبط کاربرد دارد.

ورق هاردوکس 500 معمولاً زمانی استفاده می شود. که از الزامات کار نیاز به مقاومت به سایش باشد. برای مثال این صفحه برای تیغه ها، حفاران و چرخ کارخانه های خرد کننده مورد استفاده قرار می گیرد. این گریدها نباید بیشتر از 250 درجه سانتی گراد گرم شوند. در غیر این صورت این صفحات ویژگی های خود را از دست خواهند داد.

ورق هاردوکس 500 برای عملیات های حرارتی مکرر مناسب نیست. همچنین خواص مکانیکی ورق هاردوکس 500 بوسیله کوئنچ کردن و در صورت لزوم با حرارت دادن های بعدی افزایش می یابد. این خواص بعد از قرار گرفتن در معرض دمای بیش از 250 درجه سانتی گراد نمی تواند حفظ شود.

ورق های هاردوکس با سختی 440،450، 500، 600 برینل موجود میباشد. که از میان آنها ورق هاردوکس 500 در صنایع داخلی کاربرد بیشتری دارد. سختی برینل (Brinell hardness9 یکی از معیارهای سختی است. که بر اساس مقاومت مواد در برابر فرورونده ی کروی شکل از جنس فولاد یا کاربید تنگستن سختی آنها را تعیین می کند.

در واقع اعداد معرفی کننده ی ورق هاردوکس (مانند ورق هاردوکس 500 و …) نشان دهنده ی درجه سختی ورق ها بر حسب برینل (Brinell) است. این روش در سال 1900 توسط مهندس سوئدی یوهان آگوست برینل پیشنهاد شد.

کاربرد این نوع ورق های ضدسایش در صنایع مختلف

ورق های ضدسایش در زمینه هایی چون معدن,معند سنگ, نوار نقاله, حمل مواد. و ساخت و ساز بکار گرفته میشود. طراحان کارخانه, ورقهای ضدسایش را در مواقعی که قطعات بحرانی. نیاز به افزایش طول کارکرد داشته باشند. مورد استفاده قرار میگیرند.

ورق های هاردوکس که نوع مقاومی از ورقهای ضدسایش هستند. با مقاومت بالایی که در برابر سایش و خوردگی از خود نشان میدهند. این مشکل سایش را برطرف کرده اند.

مزایای استفاده از ورق های ضدسایش

مزایای استفاده از ورق های فولادی مقاوم در برابر سایش در فرآیندی که شامل. تأثیر با مواد ساینده بسیار زیاد است. به وضوح دیده میشود. بسیار از تولیدکنندگان,. ورق فولادی ضدسایش را تحت عنوان نام تجاری خود تولید میکنند. این نام تجازی همراه با سختی فولاد است که در واحد برینل اندازه گیری شده است.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: ورق هاردوکس 500 , فولاد هاردوکس 500 , فروش هاردوکس 500 , قیمت هاردوکس 500 , لوله هاردوکس , واردات هاردوکس , قیمت فولاد , فروش فولاد , میلگرد فولادی , لوله فولادی , تسمه فولادی , ورق فولادی , ورق ضد سایش , فولاد ضد سایش , ,
:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش فولاد mo40- میلگرد mo40-تسمه mo40 ((قیمت مناسب))

فولاد mo40-میلگرد Mo40-تسمه mo40-فروش میلگرد-قیمت میلگرد 4140

فولاد mo40 یک فولاد آلیاژی مولیبدن کروم دار است.

این فولاد به طور گسترده ای برای ساخت آن دسته از تجهیزات صنعتی که تحت فشار یا ضربه و حرارت بالا قرار دارند. مانند تیر، ستون، چرخ دنده و غیره به کار می رود.

فولاد mo40 دارای خواص زیادی می باشد که از مهمترین این خواص ها می توان به

  • شکل پذیری
  • دوام بالا
  • استحکام تسلیم
  • استحکام کششی بالا
  • هدایت گرمایی خوب
  • دارای خواص فولاد های ضد زنگ نیز دارای خواص ضد خوردگی

فولاد mo40 نوعی فولاد کم آلیاژی است. آلیاژ mo40 متعلق به گروه فولادهای مقاوم به حرارت، که این آلیاژ کیفیت بالایی دارد.

این فولاد جزو آلیاژهای کم کربن دسته بندی می گردد. و دارای توان کششی و مقاومت بسیار بالایی می باشد.

نکته قابل توجه در ذوب این فولادها ضخامت کامل آنها است. بنابراین فولادهای آلیاژی Mo40 به عنوان آلیاژهای باکیفیت شناخته می شوند.

همچنین بدلیل اینکه سختی این فولاد بسیار زیاد است. در پروژه هایی که مقاومت به سختی و توان کششی بالا مد نظر باشد. از این فولاد استفاده می شود.

MO40 فولادی ساده و با تناژ تولید جهانی بالاست که در غلتک های صنایع مختلف ذیل کاربرد دارد.

  • صنایع سیمان
  • غلتک های صنایع فولاد
  • شاتون ها
  • چرخ دنده ها
  • محورهای خودرو
  • دنده فرمان
  • میله های اتصال
  • سازه هواپیما

کاربرد فولاد MO40

در مواردی که به سختی و مقاومت به سایش زیاد نیاز است از فولاد Mo40 که هم به صورت میلگرد. و هم به صورت مقطع مربعی و صفحه موجود است استفاد می شود.

برخی از رایج ترین کاربرد فولاد MO40 به شرح زیر است.

  • شفت
  • میله های اتصال
  • پیچ های دو سر رزوه
  • قطعات ماشین ابزار
  • سازه های هواپیما
  • پایه های قالب
  • میله های رابط
  • میل لنگ
  • گیره فشنگی
  • اتصال میل گاردن
  • ساخت کارد و چنگال
  • انژکتورها
  • چرخ دنده
  • ظروف تحت فشار
  • پیچ های مقاوم

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: میلگرد Mo40 , فولاد mo40 , تسمه Mo40 , فولاد 4140 , قیمت میلگرد mo40 , فروش میلگرد mo40 , قیمت تسمه mo40 , فروش تسمه mo40 , میلگرد 4140 , تسمه 4140 , میلگرد فولادی , تسمه فولادی , فروش فولاد , قیمت فولاد , ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش ورق هاردوکس 450 ((قیمت مناسب))

ورق هاردوکس 450-فولاد هاردوکس 450-فروش هاردوکس 450- قیمت هاردوکس

ورق آلیاژی ضد سایش هاردوکس 450 از انواع ورق های ضد سایش می باشد. که حاوی 0.26 درصد کربن است.

ورق هاردوکس 450 دارای عناصر دیگری مانند سیلیسیم، منگنز، کروم، مولیبدن و نیکل می باشد. همچنین مقادیر ناچیزی فسفر، گوگرد و بور دارد.

ضخامت ورق آلیاژی ضدسایش هاردوکس 450 با توجه به درصد به کار رفته عناصر مولیبدن، کروم، کربن و نیکل متغیر می باشد. این نوع ورق در ماشین کاری، شکل دهی و جوشکاری کاربرد دارد. سختی برینل معیاری برای سنجیدن سختی ورق هاردوکس می باشد. ورق هاردوکس 450 در صنایع مختلفی از جمله صنایع متالورژی و صنایع سنگین مرتبط کاربرد دارد.

ورق آلیاژی ضد سایش هاردوکس 450، محبوب ترین فولاد مقاوم در برابر سایش است. که از خواص ساختاری عالی برخوردار است. ضخامت ورق های هاردوکس 450 بین 3-8 میلی متر و همچنین سختی آن نیز بین 425 – 475 برینل است. عرض ورق هاردوکس بیش از 3350 میلی متر است. و طول آن بیش از 14630 میلی متر می باشد. همچنین یکی از ویژگی های خوب ورق آلیاژی ضدسایش هاردوکس 450، اتصال پذیری و قابلیت جوشکاری ورق هاردوکس است.

کاربرد این نوع ورق های ضدسایش در صنایع مختلف

ورق های ضدسایش در زمینه هایی چون معدن,معند سنگ, نوار نقاله, حمل مواد. و ساخت و ساز بکار گرفته میشود. طراحان کارخانه, ورقهای ضدسایش را در مواقعی که قطعات بحرانی. نیاز به افزایش طول کارکرد داشته باشند. مورد استفاده قرار میگیرند.

ورق های هاردوکس که نوع مقاومی از ورقهای ضدسایش هستند. با مقاومت بالایی که در برابر سایش و خوردگی از خود نشان میدهند. این مشکل سایش را برطرف کرده اند.

مزایای استفاده از ورق های ضدسایش

مزایای استفاده از ورق های فولادی مقاوم در برابر سایش در فرآیندی که شامل. تأثیر با مواد ساینده بسیار زیاد است. به وضوح دیده میشود. بسیار از تولیدکنندگان,. ورق فولادی ضدسایش را تحت عنوان نام تجاری خود تولید میکنند. این نام تجازی همراه با سختی فولاد است که در واحد برینل اندازه گیری شده است.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: ورق هاردوکس 450 , قیمت ورق هاردوکس 450 , فروش ورق هاردوکس 450 , ورق ضد سایش هاردوکس , ورق فولادی , لوله هاردوکس , لوله فولادی , تسمه فولادی , میلگرد فولادی , ورق ضد سایش , قیمت فولاد , فروش فولاد , ,
:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش لوله استیل 304 ((قیمت مناسب))

لوله استیل 304- فروش لوله استیل 304-قیمت لوله استیل 304-فروش استنلس استیل

لوله استیل 304 در شرایط انجماد، غیر مغناطیسی است. و در عملیات حرارتی انعطاف پذیر نیست.

هر یک از پارامترهای میزان سختی و قدرت کششی لوله استیل را می توان از طریق عملیات سرد افزایش داد.

در نظر داشته باشید که ان کار ممکن است باعث کاهش خاصیت مغناطیسی آن شود.

کاربرد لوله استیل 304

لوله استیل 304 معمولاً به طور انحصاری برای قطعاتی که نیاز به ماشینکاری، جوشکاری، سنگ زنی و یا پرداخت دارند. و همچنین مقاومت در برابر خوردگی در آنها حائز اهمیت است مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور کلی این یک گرید فولاد ضد زنگ همه منظوره خوب به شمار می آید. لوله استیل 304 در محیط های دارای خوردگی مانند صنایع شیمیایی و کاغذ نیز عملکرد خوبی را به همراه دارد. در مکان هایی که در آن مقاومت خوردگی و خواص مکانیکی خوب نیاز اولیه به حساب می آید مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله استیل 304 به صورت گسترده در صنایعی مانند:

  • لبنیات
  • نوشیدنی
  • دیگر صنایع غذایی
  • و مکان هایی که بالاترین میزان بهداشت و پاکیزگی اهمیت فراوانی دارد به مانند صنایع داروسازی کاربر دارد.

همچنین قطعاتی که بایستی در تماس با استیک، نیتریک و سیتریک اسید، مواد شیمیایی ارگانیک و غیر آلی. رنگدانه ها، روغن های خام و تصفیه شده و غیره باشند، از این مواد تولید می شوند.

به دلیل کمبود خاصیت مغناطیسی، استفاده از لوله استیل 304 برای ابزار نیز بسیار مطلوب است.

همچنین از این محصول، در کارهای معماری نیز به طور گسترده استفاده می گردد.

ویژگی های لوله استیل 304

ترکیب شیمیایی

لوله های استیل از ترکیب فولاد به همراه آلیاژهای دیگر تولید می شود.

اما استیل 304 نیز، در کنار آلیاژ فولاد از 18 درصد کروم و 8 درصد نیکل نیز تولید می شود.

انواع لوله های استیل

لوله بدون درز – لوله درز دار

تفاوت این دو نوع لوله استیل در این است که لوله های بدون درز که به لوله مانیسمان شناخته می شوند. استحکام بالاتری نسبت به لوله های درز دار دارند.

در ساخت لوله های درز دار از جوش دهی درز استفاده می شود.

قیمت لوله های استیل گرید 304 نسبت به لوله های استیل دیگر کمی پایینتر است.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: میلگرد استیل 304 , لوله استیل 304 , ورق استیل 304 , قوطی استیل 304 , تسمه استیل 304 , لوله نسوز , فولاد نسوز , استنلس استیل , قیمت لوله استیل 304 , فروش لوله استیل 304 , واردات استیل , قیمت فولاد , ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش ورق هاردوکس 400 ((قیمت مناسب))

ورق هاردوکس 400 - ورق ضد سایش هاردوکس 400-فولاد هاردوکس 400

ورق هاردوکس 400 یک ورق مقاوم در برابر سایش با سختی حدوداً 400 برینل می باشد.

از ورق هاردوکس 400 در شرایطی که هم مقاومت در برابر سایش و هم مقاومت در برابر ضربه مورد نیاز است، استفاده می شود.

ورق ضد سایش لاستیکی 400 یک فولاد همه جانبه است. که در برابر سایش و ساییدگی مقاومت می کند. ورق هاردوکس 400 علاوه بر سختی زیاد، بدلیل قابلیت خوب خم شدن و جوشکاری ورق هاردوکس این فولاد، باعث شده است. تا در سازه هایی با سایش متوسط مورد استفاده قرار گیرد.

مزایای ورق هاردوکس 400

از جمله مزایا و ویژگی های ورق های ضد سایش لاستیکی هاردوکس 400 میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

انعطاف پذیری خوب و خم شدن سرد

شرایط عادی برای برش اکسی

عدم نیاز به اقدامات احتیاطی خاص

جوشکاری ورق هاردوکس بسیار راحت است

کاربرد ورق ضد سایش هاردوکس 400

ورق هاردوکس 400 نیز مانند دیگر اعضای خانواده خود زمانی استفاده می شود. که نیاز به مقاومت در برابر سایش باشد. و همچنین برای ساخت چکش و موج شکن و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از دیگر انواع این ورق ها می توان به ورق ضد سایش لاستیکی اشاره کرد.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: ورق هاردوکس 400 , فولاد هاردوکس 400 , قیمت هاردوکس 400 , فروش هاردوکس 400 , ورق فولادی , لوله هاردوکس , لوله فولادی , تسمه فولادی , میلگرد فولادی , ورق ضد سایش , قیمت فولاد , فروش فولاد , ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1402 | نظرات ()