نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش ورق ضد اسید 316-استنلس استیل 316-قیمت ورق استیل 316 ((قیمت مناسب))

ورق ضد اسید 316-قیمت ورق ضد اسید 316-فروش ورق ضد اسید 316-استیل 316

ورق ضد اسید 316- ورق ضد اسید: این نوع ورق یکی از پرکاربردترین ورق های مهندسی در زمینه ضد خوردگی می باشد. مقاومت بالای ورق های فولاد ضد خوردگی به دلیل وجود کروم در ترکیب آلیاژی آن است.

کاربردهای ورق استیل 316

ورق فولادی 316 که با نام های ((ورق استیل ضد اسید)). گرید دریایی و فولاد ضد زنگ جراحی نیز شناخته می شود. مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارد. کاملاً غیر مغناطیسی است و در محدوده دمایی وسیعی قابل استفاده است. منهای 150 تا مثبت 950 درجه سانتی گراد. عملکرد بسیار خوبی را نشان می دهد. این آلیاژ همچنین می تواند در محیط های بسیار خورنده و تهاجمی مقاومت کند. که به راحتی شکل می گیرد، جوش داده می شود و ماشین کاری می شود.

تجهیزات پزشکی، تجهیزات مربوط به صنعت هوافضا، تولید مواد غذایی، تجهیزات ذخیره سازی و حمل و نقل. مخازن نگهداری و انتقال مواد شیمیایی، ماشین آلات نساجی و رنگرزی. تجهیزات تولید خمیر و کاغذ، سیستم های تصفیه آب، سازه های دریایی و ساحلی و تجهیزات برودتی. یکی از کاربردهایی است که ورق فولادی 316 در آن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق ضد اسید 316

وجود حداقل 5 درصد کروم در آلیاژ فولاد، مقاومت به خوردگی آهن را در برابر اسیدها افزایش می دهد. و با افزایش این مقدار کروم به 12 درصد، آلیاژ به فولاد ضد زنگ تبدیل می شود. عملکرد این سیستم آلیاژی این است که کروم با ایجاد یک لایه ی اکسیدی در سطح. می تواند از لایه های زیری در مقابل خوردگی مراقبت کند که این عمل موجب می شود. سطح آهن در برابر خوردگی بسیار مقاوم شود. برای ایجاد لایه ی اکسیدی محافظتی، سطح ورق استیل باید به شکلی قرار بگیرد که در مقابل عوامل اکسید کننده باشد.

ورق استیل 316

ورق فولادی 316 یک آلیاژ ضد زنگ است که علاوه بر کروم و نیکل حاوی مقادیر مشخصه مولیبدن در ترکیب شیمیایی خود است. این گرید در رده فولاد زنگ نزن آستنیتی طبقه بندی می شود. و نسبت به سایر آلیاژهای حاوی کروم نیکل از همان خانواده. مانند ورق فولاد 304 مقاومت بیشتری در برابر خوردگی عمومی، حفره ای و شکافی نشان می دهد.

ورق فولادی 316 همچنین دارای مقاومت خزشی و استحکام کششی و شکستگی بیشتر در دماهای بالا می باشد. به منظور بهبود مقاومت در برابر خوردگی، 2 تا 3 درصد مولیبدن به ترکیب شیمیایی این آلیاژ اضافه می شود. ورق فولادی 316 علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی و استحکام بالا، شکل پذیری بسیار خوبی نیز دارد. که همگی از ویژگی های معمول فولادهای زنگ نزن آستنیتی هستند.

ورق فولادی 316L نیز از نوع کم کربن درجه 316 است. که به رسوب کاربید در مرزهای دانه حساس نیست. به همین دلیل حتی ورق های با ضخامت بالا (بیش از حدود 6 میلی متر). از این ماده را می توان به راحتی و بدون هیچ مشکلی جوش داد. معمولاً بین ورق های فولادی 316 و 316L تفاوت قیمت قابل توجهی وجود ندارد.

مقاومت به خوردگی ورق استیل 316

خوردگی عمومی

مقاومت خوردگی ورق های فولادی 316 و 316L در برابر جو و سایر انواع خوردگی ملایم در مقایسه با ورق های فولادی 304 بیشتر است. عواملی که به فولادهای ضد زنگ کروم نیکل حمله نمی کنند. آلیاژهای حاوی مولیبدن را تحت تأثیر قرار نمی دهند. البته یک استثنا هم در این مورد وجود دارد.

ورق فولادی 316 مقاومت بسیار کمی در برابر اسیدهای با قدرت تهاجمی و اکسید کننده بالا مانند اسید نیتریک دارد. این آلیاژ نسبت به سایر انواع ورق های فولادی حاوی کروم و نیکل در برابر محلول های اسید سولفوریک. تا غلظت 5 درصد با حداکثر دمای 49 درجه سانتی گراد مقاوم است. اگر دمای محلول کمتر از 38 درجه سانتی گراد باشد. مقاومت این آلیاژ در برابر غلظت های بالاتر بیشتر می شود.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: ورق ضد اسید 316 , قیمت ورق ضد اسید 316 , فروش ورق ضد اسید 316 , استیل 316 , ورق استیل 316 , فروش استیل 316 , استنلس استیل 316 , قیمت استنلس استیل 316 , فروش استنلس استیل 316 , ورق استیل مات 316 , فولاد ضد زنگ , ورق دریایی 316 , ورق استیل , لوله استیل , میلگرد استیل , قوطی استیل , تسمه استیل , ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش ورق st37-قیمت فولاد st37-فولاد ساختمانی ((قیمت مناسب))

ورق st37-قیمت ورق st37-فروش ورق st37-ورق سیاه st37-فولاد st37-قیمت فولاد

ورق st37- اگر بخواهیم تعریفی کلی از ورق سیاه موسوم به ورق st37 ارائه کنیم. باید گفت ورقی است که با نورد گرم تولید می شود.

و به خاطر مقاومت بالا و خواص مکانیکی فوق العاده ای که دارد، در صنایع مختلف و نیز در ساختمان سازی کاربردهای فراوانی دارد. این ورق سیاه که تحت استاندارد DIN 17100 آلمان تولید می شود. یکی از اصلی ترین فولادهای غیر آلیاژی است. و در حقیقت این مقطع فولادی در بسیاری از صنایع جهان کاربرد دارد. این ورق در دمای بالاتر از 930 درجه سانتی گراد به واسطه فرآیند نورد گرم استخراج می شود. و علت اینکه به آن سیاه می گویند هم این است که سطح آن مات و غیر یکنواخت می باشد. در حالت کلی ورق های تولیدی از روش نورد گرم را ورق سیاه می گویند.

مشخصات ورق st37

این ورق در دمای بسیار بالا تولید می شود. ((930 درجه سانتی گراد)) که بالاتر از دمای یکریستالیزیشن یا همان تبلور دوباره فلزات است. در مور ضخامت این ورق نیز باید گفت که کمترین مقدار آن 2mm است. که با علت اکسیداسیون سطح آن، از کیفیت بالا و مطلوبی برخوردار نیست. توجه داشته باشید که سطح این آهن نیز صاف نیست و دارای ناهمواری هایی است. همانطور که می دانید زمانی از این جنس ورق ها استفاده می شود که استحکام سطحی بالایی نیاز است. کاربرد اصلی این ورق برای تولید پروفیل است. توجه کنید که ورق فولادی دارای انواعی است که یکی از آنها ورق سیاه می باشد.

جالب است بدانید که چون درصد کربن در این ورق پایین است. جوشپذیری بالایی داشته و به این دلیل که قدرت را پس از جوشکاری به گونه ی خوبی حفظ می کند. همواره مورد توجه مهندسان عمران و صنایع بوده است. دقت داشته باشید که از این ورق در ساخت مقاطع فولادی متنوع همچون تیرآهن، نبشی، میلگرد، ورق، پروفیل و ناودانی استفاده می شود.

بطور خلاصه از جمله کاربردهای ورق سیاه (( ورق st37)) می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

  • سازه های ساختمانی
  • ساخت مقاطع فولادی مانند پروفیل، میلگرد، نبشی، تیرآهن
  • صفحه ستون ساختمان
  • لوازم خانگی مانند یخچال و ماشین لباسشویی
  • ساخت نبشی و ناودانی
  • بدنه خودرو
  • ساخت دستگاه صنعتی
  • ورق پانچ و صفحات مشبک
  • آبگرمکن سازی
  • ساخت تیرآهن
  • ساخت تجهیزات کشاورزی
  • ساخت مخازن کشتی و در صنعت کشتی سازی
  • تانکرسازی و مخازن و لوله های نفتی
  • صنایع فلزی سنگین
  • و گاردریل سازی و تجهیزات ترافیکی

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: ورق st37 , فروش ورق st37 , قیمت ورق st37 , فولاد st37 , فروش فولاد st37 , قیمت فولاد st37 , ورق سیاه st37 , فروش ورق سیاه st37 , قیمت ورق سیاه st37 , ورق فولادی , لوله فولادی , تسمه فولادی , میلگرد فولادی , نبشی فولادی , ناودانی فولادی , قوطی فولادی , فروش فولاد , قیمت فولاد , فروش ورق فولادی , قیمت ورق فولادی , ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش ورق استیل 310-فروش ورق نسوز 310-ورق استنلس استیل 310 ((قیمت مناسب))

ورق استیل 310-قیمت ورق استیل 310-فروش ورق استیل 310-استنلس استیل 310

ورق استیل 310، از نوع مقاطع استنلس استیل است. که به خاطر مقاومت بسیار بالایی که در برابر حرارت دارد، مورد توجه قرار گرفته است.این مقاومت به حدی است که در بازار، این محصول را با نام ورق نسوز هم می شناسند. مقاومت در برابر خوردگی، از دیگر ویژگی های مثبت این محصول است. ورق‌های 310، از خانواده‌ی فولادهای آستنیتی می باشند. این محصول هم مانند تمام مقاطع آلیاژی استیل سری 300، در دسته فولاد نگیر قرار می گیرد. جذب آهنربا نمی شود.

ویژگی های ورق استیل 310

تمام ورق های استیل، خاصیت ضد زنگ دارند. اما ترکیبات شیمیایی مختلف، باعث می شود. تا برخی خواص فیزیکی و مکانیکی آنها، تفاوت داشته باشد. ورق های سری 310، کروم زیادی در ترکیب خود دارند. برای همین می توانند در برابر اکسیده شدن در دماهای بسیار بالا مقاومت کنند.

این دما، برای سرویس های مداوم، تا 1150 درجه سانتی گراد و برای سرویس های متناوب، تا دمای 1040 درجه است. همچنین گرید 310s این ورق های استیل، کربن کمتری دارد. تفاوت اصلی آنها با گرید معمولی، مقاومت بیشتر آنها در برابر خوردگی و جوشکاری بهتر است.

چقرمگی بالا، از دیگر ویژگی های مثبت این محصول است. اما در صورتی که چقرمگی، اصلی ترین خاصیتی است که در ورق استیل به دنبال آن هستید. بهتر است از انواع دیگر آلیاژهای استیل استفاده نمایید. سختی برینل این ورقها، برابر با 217 است.

کاربردهای ورق استیل 310

با توجه به مقاومت بالا در برابر دما، این محصول در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. برخی از زمینه های خاص کاربرد این دسته از ورق های استیل عبارتند از:

  • تولید انواع لوله
  • ساخت تجهیزات کوره ای
  • ساخت مبدل های حرارتی
  • صنایع پتروشیمی

شکل پذیری ورق استیل 310

ورق استیل 310 با توجه به اینکه نرخ کارسختی بالایی دارد. قابلیت کارپذیری خوبی در حالت سرد بوسیله فرایندهای شکل دهی همچون کشش و پرس داشته. و شکل های پیچیده قطعات صنعتی را به خود می گیرد. معمولاً پس از اعمال کار سرد به منظور کاهش تنش های داخلی عملیات آنیل روی آن انجام می شود.

خرید ورق استیل 310

معمولاً ورق استیل نسوز 310 در بازار دو سطح مات و دو پولیش (2b) و مات تک پولیش (NO.1) ارائه می شود. عموماً ورق استیل نسوز 2b در ضخامت های کمتر از 3 میلی متر تولید شده و محصول فرایند نورد سرد می باشد. در حالی ورق استیل نسوز 310 با سطح NO.1 در ضخامت های بیشتر از 3 میلی متر تولید نورد گرم شده هستند. جهت خرید ورق استیل نسوز می بایست به تأمین کنندگان استنلس استیل مراجعه نمود زیرا این فولادها کالایی وارداتی می باشند.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: ورق استیل 310 , قیمت ورق استیل 310 , فروش ورق استیل 310 , ورق نسوز 310 , استنلس استیل 310 , استیل 310 , قیمت استیل 310 , فروش استیل 310 , ورق استیل , لوله استیل , تسمه استیل , میلگرد استیل , قوطی استیل , واردات استیل , فولاد حرارتی , فروش فولاد , قیمت فولاد , ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش لوله st37-لوله فولادی st37-قیمت لوله فولادی st37 ((قیمت مناسب))

لوله st37-قیمت لوله st37-فروش لوله st37-فولاد st37-فولاد ساختمانی st37-لوله سیاه

لوله st37-فروش لوله st37-قیمت لوله st37-لوله فولادی st37-فولاد ساختمانی st37-فولاد دریایی st37

 

لوله st37 یک نوع لوله فولادی است. که در ساختمانی سازی، خطوط لوله گاز و نفت، صنایع خودروسازی و صنایع دیگر به کار می رود. این لوله دارای ویژگی هایی همچون مقاومت بالا در برابر فشار، ضربه و خوردگی است. همچنین این لوله با توجه به خواصش، در برابر حرارت و سایر عوامل زیستی و شیمیایی نیز مقاوم است. این نوع لوله به عنوان یکی از مواد اولیه مهم در صنایع استفاده می شود.

خواص شیمیایی

لوله فولادی st37 حاوی آهن و کربن است و دارای خصوصیات شیمایی زیر است.

میزان آهن 99%

کربن 0.17%

مقدار سیلیسیوم 0.60%

مقدار منگنز 1.70%

میزان فسفر 0.045%

مقدار گوگرد 0.045%

علاوه بر اینکه دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی، ضربه و فشار است. هچنین در برابر عوامل شیمیایی نیز مقاوم است.

لوله st37 دارای خواص مناسبی برای جوشکاری است. این خصوصیات شامل مقاومت بالا در برابر حرارت و همچنین تعیین MIG و TIG، تغییر شکل. قابلیت جوشکاری با روش های مختلف از جمله جوشکاری الکتریکی می باشد. همچنین با توجه به خصوصیات شیمیایی آن، میتوان از روش های جوشکاری با انواع الکترودها، مانند الکترود های فولادی، استفاده کرد.

یک از مواد پر کاربرد در جوشکاری است و در صنایع مختلفی نظیر خودروسازی. صنعت ساختمان، صنایع دریایی و صنایع نفت و گاز مورد استفاده قرار می گیرد.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: لوله st37 , لوله فولادی st37 , فروش لوله فولادی st37 , قیمت لوله فولادی st37 , فروش فولاد st37 , قیمت فولاد st37 , فولاد st37 , لوله سیاه st37 , فولاد ساختمانی st37 , فولاد دریایی st37 , فروش لوله st37 , قیمت لوله st37 , لوله فولادی , میلگرد فولادی , تسمه فولادی , ورق فولادی , نبشی فولادی , ناودانی فولادی , قوطی فولادی , فروش فولاد , ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش میلگرد st37-قیمت میلگرد st37-فروش میلگرد فولادی st37 ((قیمت مناسب))

فولاد st37 - ورق st37 - فولاد نرمه - ورق سیاه - فولاد ساختمانی-فولاد کربن استیل

میلگرد st37-فولاد st37 -میلگرد ساختمانی st37-میلگرد صنعتی st37-میلگرد ترانس st37-فروش میلگرد st37-قیمت میلگرد st37

این میلگرد st37 یکی از انواع میلگرد است که از فولاد کربنی st37 تولید می شود. این میلگرد دارای خواص فیزیکی و مکانیکی بالایی است. و به دلیل مقاومت بالای خود در برابر زنگ زدگی و خوردگی، در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

از کاربردهای اصلی این میلگرد می توان به بکارگیری آن در ساخت قطعات ماشین. لوله های گاز و نفت و تجهیزات فولادی، اسکلت ساختمانی و انواع قطعات صنعتی اشاره نمود. به دلیل مقاومت بالای st37 در برابر فشار، این نوع میلگرد به عنوان یکی از مصالح اصلی ساختمانی. نیز در بسیاری از پروژه های ساختمانی بکارگیری می شود.

ویژگی های میلگرد st37

این نوع میلگرد بسیار پرکاربرد است. و فولاد آن جزو فولادهای ساختمانی است. دارای خواص مکانیکی بالایی است. که این موضوع طول عمر محصولات تولید شده از آن را افزایش می دهد. همچنین افزایش خواص مکانیکی محصولات فولادی از عملیات حرارتی استفاده می شود.

کاربردهای میلگرد st37

فولاد st37 به دلیل میزان کربن پایین، از استحکام و خاصیت جوش پذیری بالایی برخوردار می باشد. و به همین علت میتوان در صنایع ساختمان و راهسازی. همچنین از میلگرد فولاد st37 در اسکلت بندی ی ساختمان و قطعات ماشین ها، پل ها، صنعت کشتی سازی، ساخت لوله. و همچنین قطعات آن مثل پیچ و مهره میله و محور استفاده کرد. کاربرد فراوان دارد.

فرآیند جوشکاری میلگرد ST37

از جمله فرایندهای جوشکاری st37 می توان به روش های GTAW,TIG,MIG,PTA اشاره نمود. در جوشکاری این فولادها انتخاب الکترود بر پایه ی ضخامت انجام می شود. به طوری که برای ضخامت های کمتر از 1 اینچ گروه E60xx و برای ضخامت های بالاتر از 1 اینچ گروه E70xx انتخاب می شوند.

مقدار تنش تسلیم میلگرد st37

در ابتدا بهتر از تعریف ساده ای از تنش تسلیم برای شما بیان کنیم. استحکام تسلیم و یا تنش تسلیم تنشی است که در آن تغییر شکل دایمی و یا پلاستیک ماده شروع می شود. که این نقطه نشانگر پایان منطقه الاستیک ماده است. به دلیل اینکه استحکام قطعه در تغییر شکل پلاستیک آسیب قابل ملاحظه ای خواهد دید. نقطه تسلیم برای ما بسیار مهم می باشد. برای تعیین میزان تنش تسلیم مواد فلزی و پلیمری از تست کشش استفاده می شود. تست کشش متداول ترین آزمون بررسی خواص مکانیکی مواد است.

در تست کشش، بارگذاری از نوع استاتیک است. یعنی نمونه استاندارد تحت نیروی کششی یک بعدی که به طور پیوسته زیاد می شود، قرار می گیرد. و طول آن افزایش می یابد. تا در نهایت منجر به شکست و پارگی نمونه شود. مقدار تنش تسلیم در فولاد st37 برابر 3700 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است.

خصوصیات

میلگرد st37 و یا به طور کلی انواع آلیاژهای فولادی موجود بسیار شکل پذیر هستند و به راحتی گرما را جذب و انتقال می دهند. انعطاف پذیری بسیار بالا و استحکام بی نظیر. در کنار مقاومت منحصر به فرد فولاد در برابر خوردگی و زنگ زدگی از دیگر ویژگی های این آلیاژ کاربردی است. هر یک از آلیاژهای فولادی تولیدی دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی هستند. اما ویژگی بسیار پر اهمتی که در میان همه ویژگی های فولادها با هم مشترک هست. مقاومت بسیار بالای آن ها در دما و شرایط گوناگون است.

همین ویژگی باعث شده که استفاده از آلیاژهای فولادی در صنایع و زمینه های گوناگون بسیار رواج پیدا نماید. فولاد st37 را می توان جزء فولادها و یا به عبارتی میلگرد های بسیار پر کاربرد. در بین فولادهای ساختمانی طبقه بندی کرد. st37 دارای مقاومت مکانیکی بسیار بالایی است.

که این موضوع باعث شده طول عمر محصولاتی که با این آلیاژ تولید می شوند، افزایش پیدا کند. این فولاد به دلیل داشتن کربن پایین از خاصیت جوش پذیری بالایی برخوردار است. به همین علت در صنایع ساختمان سازی، راه سازی، خودروسازی، کشتی سازی، کشاورزی، ساخت لوله، ماشین آلات و قطعات آن مانند پیچ، مهره، میله و … بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: میلگرد st37 , فروش میلگرد st37 , قیمت میلگرد st37 , میلگرد فولادی st37 , فولاد st37 , قیمت فولاد st37 , فروش فولاد st37 , میلگرد ساختمانی st37 , فولاد ساختمانی st37 , میلگرد فولادی , لوله فولادی , تسمه فولادی , ورق فولادی , نبشی فولادی , ناودانی فولادی , قوطی فولادی , فروش فولاد , قیمت فولاد , ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش ورق a36-فروش فولاد a36-قیمت فولاد ساختمانی a36 ((قیمت مناسب))

ورق a36-قیمت ورق a36-فروش ورق a36-فولاد ش36-ورق دریایی a36

قیمت ورق a36-فروش ورق a36-ورق a36-فولاد ساختمانی a36-فولاد دریایی a36-ورق دریایی a36

فولاد A36- ورق A36- میلگرد A36 – فولاد A36-فولاد ساختمانی. این نوع فولاد یکی از رایجترین فلزات مورد استفاده. در صنعت ساختمان است.این فولاد سخت – انعطافپذیر- محکم – شکل پذیر و قابل جوش است. از آنجا که انواع مختلفی از فولاد با خصوصیت شیمیایی و مکانیکی خاص در دسترس وجود دارد.

این ورق فولادی در ساخت قطعات مختلف فلزی کاربرد دارد و اکثر قطعات بعد از ساخت و تراش، آبکاری می شوند. ورق A36 همینطور در تعمیرات کشتی ها و شناورهای فلزی استفاده های زیادی دارد.

ورق آلیاژیA36

محصول کشور اکراین و فولاد مبارکه اصفهان، یکی از انواع ورقهای حاصل از فرآیند نورد گرم است.

که بصورت میلگرد، ورق، نبشی، ناودانی و تیرآهن استفاده می شود.

به دلیل مقاومت در برابر املاح و آب دریا به ورق دریایی معروف است .و با داشتن قابلیت.شکلپذیری و جوشکاری در صنایع شناورسازی.، دریایی، اسکله، سازه های صنعتی و تجاری مربوط به دریا به کار می رود.در مواردی که مقاومت به خوردگی بالاتر نیاز باشد.، این ورقها بصورت گالوانیزه استفاده می شوند.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: ورق a36 , فروش ورق a36 , قیمت ورق a36 , قیمت فولاد a36 , فروش فولاد a36 , فولاد a36 , ورق دریایی a36 , فولاد ساختمانی a36 , فولاد دریایی a36 , فروش ورق فولادی , قیمت ورق فولادی , ورق فولادی , تسمه فولادی , میلگرد فولادی , لوله فولادی , نبشی فولادی , ناودانی فولادی , قوطی فولادی , فروش فولاد , قیمت فولاد , ,
:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش ورق دریایی استیل 316-قیمت ورق دریایی-فروش ورق دریایی ((قیمت مناسب))

ورق دریایی استیل 316-ورق استیل 316-فروش ورق دریایی-قیمت ورق دریایی

ورق دریایی استیل 316- ورق استیل 316- فروش ورق استیل 316-قیمت ورق استیل 316-فولاد ضد خوردگی 316

استیل 316 در استانداردها به گرید دریایی نیز معروف است. و در محیط های حاوی نمک بالا مانند مناطق ساحلی کاربرد دارد. اما در آب های گرم دریایی به دلیل ایجاد لایه خوردگی به رنگ قهوه ای در سطح آن نباید استفاده شود. کاربردهای فولاد استنلس استیل 316 در ساخت قطعات و دستگاه های مورد استفاده در صنایع نساجی، صنایع نفت و پالایشگاه ها می باشد. استنلس استیل 316 استیلی ضد اسید می باشد. که مقاومت به خوردگی و خواص مکانیکی بهتری نسبت به استنلس استیل 304 دارد.

ورق دریایی استیل 316

ورق زنگ نزن 316 از دسته ورق های آلیاژی استنلس استیل یا همان ضد زنگ می باشد. که در استاندارد DIN آلمان به نام فولاد 1.4401 شناخته می شود. و با مشخصه ی X5CrNiMo1701202 نیز شهرت دارد. این ورق به دلیل نداشتن خواص مغناطیسی با نام ورق استیل نگیر 316 نیز معروف می باشد. که علت این نام گذاری بخاطر جذب نشدن آن توسط آهنربا است.

کاربرد ورق استیل 316

این ورق کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. که تعدادی از آن ذکر می شود.

  • مبدل حرارتی
  • تجهیزات مهیا سازی مواد غذایی به ویژه در محیط های کلرایدی
  • پنل معماری ساحلی
  • ساخت نرده ها
  • صفحه های بافته شده یا جوش داده شده برای معادن و فیلتراسیون آب
  • نیمکت و تجهیزات آزمایشگاهی
  • اتصالات قایق
  • ظروف شیمیایی جهت حمل و نقل
  • اتصال دهنده ها

ورق دریایی -فولاد دریایی-فولاد سازه ای- ورقی است. که در کف عرشه و بدنه انواع کشتی ها و حتی قایق های بزرگ. زیر دریایی ها، شناور ها و غیره کاربرد دارد.

ورق دریایی

این ورق ها نوعی از ورق فولاد نورد گرم است. که دارای خاصیت جوش پذیری بالا، استحکام زیاد بوده. و نسبت به مواد شیمیایی و تماس به آن و آب شور دریا مقاومت بالایی دارد. و در اصطلاح به خوردگی مقاوم است. منظور از خوردگی همان خورندگی آب شور است.

کاربرد ورق دریایی

این محصول را در ساخت موارد زیر به کار می برند:

  • اندینگ گراف
  • یدک کش
  • فانوس های دریایی
  • کف و پایه های اسکله های دریایی
  • سکوهای نفتی
  • لوله های انتقال آب و نفت و گاز از دریا به خشکی
  • براج (شناور چند منظوره)
  • زیردریایی

مزایای استفاده از ورق های دریایی

استفاده از این محصول باعث می گردد که ضخامت ورق ها کاهش پیدا کنند. اگرچه این ورق ها کاهش ضخامت داشته اما کیفیت و مقاومت در برابر خوردگی اش افزایش داشته است. به خاطر این که ورق ها جوش و برش پذیری خوبی دارند. و ضخامت بهتری دارند باعث می شود که در هزینه جوش کاری صرفه جویی شود. در وزن نهایی محصول نیز صرفه جویی می شود و این از نظر اقتصادی به صرفه است.

چرا به صرفه بودن و سبک بودن وزن ورق اهمیت دارد؟

اهمیت این موضوع بسیار زیاد است علاوه بر این که در هزینه های اقتصادی صرفه جویی می گردد. سود آور نیز است. بدین معنا که کشتی سبک تر خواهد بود (منظور آن است. که در حین این که از ورق های سبک در سازه ه اش استفاده می شود. ساختار سازه نیز پچیده باشد).هرچه کشتی سبک تر باشد کالای بیشتری برای یک حجم معین می تواند حمل کند. در نتیجه قدرت کمتری به کارگیری می شود و در پی آن سوخت اندک مصرف می شود. که در نهایت وقتی کشتی سبک تولید شود. در آمد بیشتر با هزینه کمتری در اختیار مالکین می گذارد.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: ورق دریایی استیل 316 , فروش ورق دریایی استیل 316 , قیمت ورق استیل , فروش ورق استیل , استنلس استیل 316 , فولاد ضد شوری , فولاد ضد زنگ , فولاد زنگ نزن , فولاد ضد خوردگی , فولاد ضد اسید , استیل ضد اسید 316 , فروش فولاد , قیمت فولاد , ورق استیل , لوله استیل , تسمه استیل , قیمت ورق دریایی استیل 316 , میلگرد استیل 316 , ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش لوله سیلندری st52-قیمت لوله سیلندری st52-فولاد st52 ((قیمت مناسب))

لوله سیلندری st52-قیمت لوله سیلندری st52-فروش لوله سیلندری st52-فولاد st52

لوله سیلندری st52-قیمت لوله سیلندری st52-فروش لوله سیلندری st52-لوله فولادی st52

لوله سیلندری ST52 یا همان لوله های فولادی با آلیاژ st52، با ترکیبی از آهن، کربن، و سایر عناصر آلیاژی ساخته می شوند. این لوله ها از جمله محبوب ترین لوله های فولادی برای استفاده در بسیاری از صنایع از جمله خودروسازی، ساختمان سازی، و ماشین آلات هستند. در ادامه به برخی از ویژگی های مکانیکی و شیمیایی لوله سیلندری ST52 می پردازیم.

ویژگی های شیمیایی

آهن: بیشتر از 98 درصد

کربن: 0.022% تا 0.25%

منگنز 1.60% تا 1.90%

فسفر: کمتر از 0.025%

کروم: کمتر از 0.30%

مولیبدن: کمتر از 0.10%

ویژگی های مکانیکی

مقاومت به کشش: حداقل 520 MPa

مقاومت به تسلیم: حداقل 355 MPa

استحکام ضربه: حداقل 27 J در دمای 20 درجه سانتی گراد

استحکام خمشی: حداقل 600 MPa

مقاومت الکتریکی: بسیار کم

هدایت حرارتی: بسیار خوب

لوله سیلندری st52، از نظر مقاومت و استحکام مکانیکی، بسیار قوی و مطمئن است. و می تواند به راحتی با تحمل فشار و انعطاف بسیار بالا، در محیط های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. همچنین به دلیل ویژگی های شیمیایی خود، مقاومت بالایی در برابر خوردگی و اکسیداسیون نیز دارا می باشد.

انواع لوله سیلندری

لازم به بیان است که لوله های سیلندری st52 در انواع مختلفی از جمله لوله های بدون درز. لوله های جوش دار و لوله های گالوانیزه تولید می شوند. در هر یک از این لوله ها، مشخصات فنی و ویژگی های مکانیکی و شیمیایی کمی متفاوت خواهند بود.

لوله st52 و کاربرد در صنایع

با توجه به ویژگی های بالا لوله سیلندری st52، این لوله ها به عنوان یکی از بهترین گزینه ها. برای استفاده در بسیاری از صنایع انتخاب می شوند. در صنایع خودروسازی، این لوله ها به عنوان قطعاتی مانند پیستون و سیلندر موتور استفاده می شوند. در صنایع ساختمانی نیز به عنوان قطعاتی مانند پایه های پل ها و تیرآهن ها استفاده می شوند. همچنین در صنایع ماشین آلات، لوله های سیلندری st52 به عنوان قطعاتی مانند. شفت های موتور و قطعات سیستم های هیدرولیکی مورد استفاده قرار می گیرند.

در کل لوله سیلندری st52 یک ماده با ویژگی های مکانیکی و شیمیایی بسایر بالاست. و با توجه به کاربردهای متنوعی که در صنایع مختلف دارد. محبوبیت بالایی در بین تولید کنندگان و صادر کنندگان دارد.

ویژگی های کلی لوله سیلندری

به طور خلاصه، ویژگی های مکانیکی و شیمیایی لوله سیلندری st52 عبارتند از:

  • مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی
  • مقاومت بسیار بالا در برابر فشار و کشش
  • استحکام بالای ساختاری
  • تنش درشت دهی خودب
  • خواص سختی و سایش بالا
  • مقاومت بالا در برابر خستگی و شکست
  • ترکیب شیمیایی کنترل شده

این ویژگی ها باعث شده اند که لوله سیلندری st52 به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در بسیاری از صنایع معروف باشد. در طول سالها، تولیدکنندگان لوله های سیلندری st52 به کاربردهای مختلفی آن توسته دادند. و امروزه این لوله ها بعنوان قطعات اصلی در بسیاری از صنایع استفاده می شوند.

این لوله ها دارای ویژگی های زیر نیز میباشند.

  • قابلیت جوشکاری و خم کردن با تنظیمات مناسب
  • قابلیت پایداری در دماهای بالا
  • مقاومت بالا در برابر تغییرات دمایی و محیط های خارجی مختلف
  • قابلیت تولید در اندازه ها و ضخامت های مختلف
  • قابلیت پردازش و ماشین کاری با دقت بالا

این ویژگی ها می توانند برای صنایع مختلفی مفید باشند. مانند صنایع نفت و گاز، صنایع خودروسازی، صنایع دریایی، صنایع ساختمانی و سازه ای و…

در کل انتخاب لوله سیلندری st52 بستگی به نیاز شما دارد. با توجه به ویژگی های مکانیکی و شیمیایی آن، این لوله می تواند گزینه ی مناسبی برای استفاده در بسیاری از صنایع باشد. اما قبل از خرید و استفاده از آن، بهتر است. با تولیدکنندگان و متخصصان مورد اعتمادتان مشورت کنید تا بهترین گزینه را برای نیازهای خاص شما فراهم نمایند.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: لوله سیلندری st52 , قیمت لوله سیلندری st52 , فروش لوله سیلندری st52 , قیمت لوله st52 , فروش لوله st52 , قیمت فولاد , فروش فولاد , لوله صنعتی st52 , لوله فولادی st52 , ورق فولادی , لوله فولادی , تسمه فولادی , میلگرد فولادی , نبشی فولادی , ناودانی فولادی , فولاد ساختمانی st52 , ,
:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش ورق استیل مات 316 - قیمت ورق استیل مات 316 ((قیمت مناسب))

ورق استیل مات 316-قیمت ورق استیل مات 316-فروش ورق استیل مات 316

ورق استیل مات 316-قیمت ورق استیل مات 316- فروش ورق استیل مات 316. قیمت استنلس استیل 316-فروش استنلس استیل 316-فولاد ضد زنگ 316-قیمت فولاد ضد زنگ 316-ورق ضد اسید 316

این ورق استیل 316 بعد از ورق استیل 304 بیشترین کاربرد را در صنایع مختلف دارد. و دومین استیل رایج از خانواده های فولادهای ضد زنگ به حساب می آید. این ورق دارای 18 درصد کروم و 8 درصد نیکل است.

ورق های ضد زنگ 316 و 304 از نظر خواص مکانیکی، فیزیکی و مواد تشکیل دهنده مشابه یکدیگرند. اما وجود 2 تا 3 درصد عنصر مولیبدن در فولاد ضد زنگ 316 سبب اصلی ترین تفاوت میان آنها می باشد. این عنصر باعث بهبود استحکام و خواص مکانیکی در دمای بالا می شود. و استیل 316 در مقایسه با استیل 304 مقاومت به خوردگی بیشتری دارد.

مشخصات ورق استیل 316

گرید 316 به دلیل مقاومت در برابر هیدروکلریک اسید، سولفوریک استید، تارتاریک اسید. استیک اسید، فرمیک اسید، کلرید های سولفات، الکالین و محیط های کلریدی با نام استیل ضد اسید نیز شناخته می شود. لازم به ذکر است وزن و ابعاد این محصول در قیمت آن تأثیر می گذارد.

ورق زنگ نزن 316 از دسته ورق های آلیاژی استنلس استیل یا همان ضد زنگ می باشد. که در استاندارد DIN آلمان به نام فولاد 1.4401 شناخته می شود. و با مشخصه ی X5CrNiMo1701202 نیز شهرت دارد. این ورق به دلیل نداشتن خواص مغناطیسی با نام ورق استیل نگیر 316 نیز معروف می باشد. که علت این نام گذاری بخاطر جذب نشدن آن توسط آهنربا است.

ورق های استیل نگیر در صنعت کاربردی تر و از قیمت بالاتری برخوردارند. سری 300 از این استیل ها نگیر و سری 400 استیل ها بگیر هستند. که از آهنربا برای تشخیص بگیر و نگیر بودن ورق های استیل استفاده می شود.

ورق استیل 316L، یک آلیاژ اصلاحی با درصد کمتری کربن است. که در جوشکاری برای به حداقل رسانی ته نشینی کاربیدهای مضر کاربرد دارد. آلیاژهای 316 و 316L در برابر حفره ای شدن و اکثر مواد شیمیایی که در صنایع عکاسی، کاغذ و نساجی استفاده می شوند مقاومت دارند.

استانداردهای این محصول

استیل 316 در استانداردها به گرید دریایی نیز معروف است. و در محیط های حاوی نمک بالا مانند مناطق ساحلی کاربرد دارد. اما در آب های گرم دریایی به دلیل ایجاد لایه خوردگی به رنگ قهوه ای در سطح آن نباید استفاده شود. کاربردهای فولاد استنلس استیل 316 در ساخت قطعات و دستگاه های مورد استفاده در صنایع نساجی، صنایع نفت و پالایشگاه ها می باشد. استنلس استیل 316 استیلی ضد اسید می باشد. که مقاومت به خوردگی و خواص مکانیکی بهتری نسبت به استنلس استیل 304 دارد.

جوشکاری

این محصول قابلیت جوشکاری بسیار خوبی دارد. اما بعد از جوشکاری برای به حداکثر رساندن مقاومت، جوشکاری باید مجدد انجام شود. ولی ورق استیل 316L نیاز به جوشکاری دوباره ندارد. همچنین به دلیل بالا بودن نیکل در این فلز برای جلوگیری از ترک گرم و تشکیل فاز فریت باید سرعت قوس جوش کم باشد. نا گفته نماند که قابلیت جوشکاری ورق 316 کمتر از استیل 304 است.

مقاومت در برابر حرارت

ورق زنگ نزن 316 می تواند به صورت یکنواخت، حرارتی تا حدود 925 درجه سانتی گراد. و به صورت متناوب و بدون اکسید شدن گرمای حدود 870 درجه سانتی گراد را تحمل کند. اگر مقاومت در برابر خوردگی آب برای شما اهمیت دارد. استفاده مداوم از این محصول در محدود دمایی 425 – 860 درجه سانتی گراد توصیه نمی گردد. همچنین گرید 316L در برابر رسوب کاربید مقاومت بیشتری دارد. و در دماهای بالاتر استفاده می شود.

کاربرد ورق استیل 316

این ورق کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. که تعدادی از آن ذکر می شود.

  • مبدل حرارتی
  • تجهیزات مهیا سازی مواد غذایی به ویژه در محیط های کلرایدی
  • پنل معماری ساحلی
  • ساخت نرده ها
  • صفحه های بافته شده یا جوش داده شده برای معادن و فیلتراسیون آب
  • نیمکت و تجهیزات آزمایشگاهی
  • اتصالات قایق
  • ظروف شیمیایی جهت حمل و نقل
  • اتصال دهنده ها

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: ورق استیل مات 316 , قیمت ورق استیل مات 316 , فروش ورق استیل مات 316 , قیمت ورق استیل 316 , فروش ورق استیل 316 , استنلس استیل 316 , ورق استیل نگیر 316 , ورق ضد اسید 316 , فولاد ضد اسید 316 , فولاد ضد زنگ , فولاد زنگ نزن , قیمت ورق فولادی , فروش ورق فولادی , ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش لوله st52-قیمت لوله st52-فولاد st52-لوله فولادی st52 ((قیمت مناسب))

لوله st52-قیمت لوله st52-فروش لوله st52-فولاد st52-لوله فولادیst52-فروش فولاد

لوله st52-لوله ها از انواع مقاطع فولادی هستند. که برای جا به جایی و انتقال سیالات مختلف مانند مایع و گاز مورد استفاده قرار می گیرند.

این روزها لوله های بزرگ در پروژه های عمرانی مختلف به صورت گسترده استفاده می شوند. لوله ها را می توان از جنس های متفاوتی مانند آهن، فولاد، پلی اتیلن، پلاستیک، شیشه، بتن و… متناسب با نوع کاربرد مورد نظر تولید کرد. لوله فولادی st52 یکی از انواع لوله است که به دو صورت بدرز دار و بدون درز. از ورق های فولادی یا با استفاده از نورد شمش ها تولید می شود.

این محصول از فولاد یا ورق st52 به دست می آید. که یکی از معمول ترین آلیاژهای فولادی کم کربن است. لوله هایی با گرید st52 همانند ورق دارای مقاومت بالایی در برابر خمش و پیچش هستند.

لوله st52 یکی از لوله هایی است که با دقت بالا، در ابعاد بزرگ و با بهترین سطح تولید می شود. از این لوله ها بیشتر جهت ساخت سازه های مکانیکی و تجهیزات الکترونیکی استفاده می شود. در واقع لوله های st52 به دلیل ساختاری که دارند، از قابلیت ماشین کاری بالایی برخوردار هستند. همین امر سبب صرفه جویی در مصرف مواد و بهبود کیفیت محصول می شود.

فرایند تولید لوله st52 یک روش چند مرحله ای است و باید هر مرحله در جای خود و با بهترین کیفیت ممکن انجام شود. انواع لوله ها را می توان بر اساس گرید st52 تولید کرد. به عنوان مثال لوله ضخیم گوشتی st52 به روش مانیسمان تولید می شود.

برای بدست آوری ضخامت جداره این لوله می توانید از فرمول زیر استفاده کنید.

ضخامت جداره لوله = {قطر خارجی (mm) – قطر داخلی (mm)}/ 2

برای ساخت فولاد st52 که در تولید این لوله به کار می رود. ابتدا سنگ آهن را ذوب کرده و به این ترتیب، آهن خام به دست می آید. سپس با کم و زیاد کردن عناصر مختلف در ساختار این فولاد. می توان زمینه را برای تولید فولاد st52 و در نهایت لوله st52 مهیا کرد. فرایند ساخت این لوله ها انعطاف پذیر است. به این صورت که می توان از ورق هایی با پهنای ثابت، لوله هایی با قطرهای مختلف تولید کرد. از طرفی امکان تولید لوله هایی با قطر یکسان از ورق هایی با پهنای متفاوت هم وجود دارد.

ساختار استاندارد لوله st52

این فولاد ساختار کربنی کلی دارد. یعنی کربن ساده به جای آلیاژ کم مورد استفاده قرار می گیرد. به علاوه st52 برای عملیات حرارتی در نظر گرفته نشده است. قرار گیری عدد 52 در کنار آن میزان استحکام کششی این ورق را بیان می کند. در نتیجه لوله st52 این میزان 52 کیلوگرم در 1 میلی متر مربع است.

به هر حال این لوله های صنعتی سیاه کاربردهای وسیعی دارند. و می توان از آنها در پروژه های پتروشیمی استفاده کرد. باید بدانید که کارخانه های تولید کننده این ورق و لوله باید استانداردهای خاصی را در مراحل مختلف تولید آنها رعایت کنند. بنابراین پس از این که محصول مهیای عرضه می شود. باید تست شیمیایی، کشش و تست مخصوص UT را بگذراند.

کاربرد

این لوله ها علاوه بر اقتصادی بودن، یکی از پرکاربردترین محصولات موجود در بازار هستند. می توان گفت ویژگی های بی نظیر و قیمت مناسب لوله st52، باعث افزایش کاربردهای آن شده است. در زیر به موارد استفاده از این محصول اشاره می کنیم.

  • استفاده در سیستم های هیدرولیک فشار قوی
  • استفاده در حفاری چاه های نفتی
  • استفاده در صنایع پتروشیمی
  • کاربرد در احداث سد
  • استفاده از لوله های گوشتی st52 جهت ساخت قطعات صنعتی مانند چرخ دنده. رینگ صنعتی، شفت های بزرگ صنعتی و فیتینگ های صنعت نفت و گاز

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: لوله st52 , فروش لوله st52 , قیمت لوله st52 , لوله فولادی st52 , قیمت لوله فولادی st52 , فروش لوله فولادی st52 , قیمت فولاد st52 , فروش فولاد st52 , لوله بدون درز st52 , لوله درز دار st52 , لوله سیاه st52 , فولاد ساختمانی st52 , ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()