نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش ورق آهن - ورق سیاه-ورق اسید شویی-ورق ضد زنگ - ورق استیل ((قیمت مناسب))


ورق آهن-قیمت ورق آهن-فروش ورق آهن-ورق آهنی-انواع ورق آهنی -ورق سیاه

 

ورق آهن در واقع از جنس فولاد است. یعنی نوعی آلیاژ با فلز پایه آهن به همراه مقداری کربن و عناصر دیگر است. این محصول کاربردهای فراوانی در صنعت دارد. و انواع آن در بازار ایران در ابعاد و ضخامت های مختلف در دسترس هستند. عموماً این نوع ورق ها به دو روش نورد سرد و گرم شکل دهی می شوند. البته نکته قابل توجه در این مورد، تشخیص نوع ورق نورد سرد و گرم است که کار راحتی نیست.

انواع ورق آهن در بازار

 

ورق های فولادی در طرح ها و ابعاد مختلفی تولید می شوند. که از لحاظ جنس متریال به کار رفته دارای انواع متفاوتی هستند. از جمله این ورق ها، ورق گالوانیز، روغنی، آجدار و فولاد ضد زنگ می باشند.

 

یکی از رایجترین اصطلاحاتی که در صنعت فولاد استفاده می شود. نیز اصطلاح فلز نسوز است که به مجموعه ای از ورق ها و عناصر فلزی می نامند. که نقطه ذوب آن ها بسیار بالا است.

 

تولید انواع ورق‌ آهن در ایران؛ صنعتی پر رونق در دهه‌های اخیر

 

امروزه انواع ورق آهن و فولاد کاربردهای مختلفی در صنایع گوناگون هر کشور دارند. از جمله کارخانه های تولید کننده این ورق ها در ایران می توان به کارخانه های فولاد مبارکه اصفهان، اکسین و کاویان اهواز اشاره کرد. با رشد این صنعت در دهه های اخیر، ایران به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ورق های فولادی در خاورمیانه مبدل گردید. ورق های فولادی که در عرف به آنها ورق آهن نیز گفته می شود.

 

با روش نورد تولید می شوند که یک روش شکل دهی به فلزات است. در این روش شمش های فولادی از غلتک های پهنی عبور داده می شوند. و با کم تر شدن فاصله غلتک ها نسبت به هم، محصول نهایی که همان ورق فولادی است. در ابعاد و ضخامت های مختلف تولید می شود.

 

روش های شکل دهی به انواع ورق آهن

 

شکل دهی یکی از مهمترین مراحل تولید انواع ورق آهن است. در شکل دهی، ورق تخت فولادی به شکل مورد نظر تبدیل می شود. بدون اینکه ورق دچار شکستگی بشود و یا در بخش هایی نازک شود. به طور کلی، محصولات فلزی عموماً طی فرآیندهایی از قبیل خم کاری، نورد، رول فرمینگ تولید می شوند. در ادامه به بررسی انواع روش شکل دهی به انواع ورق آهن می پردازیم.

 

روش خم کاری

 

شکل دهی به انواع ورق آهن در صنعت قطعه سازی دارای اهمیت قابل توجهی است. خم کاری یکی از رایج ترین روش های شکل دهی به ورق های آهن است. از جمله محصولات تولیدی به روش خم کاری می توان به ناودانی و نبشی پرسی اشاره کرد.

 

انواع نورد ورق آهن

 

نورد فرآیندی از شکل دهی به انواع ورق آهن است. که طی آن شکل ورق با عبور ا غلتک ها تغییر پیدا می کند. از مهم ترین مزایای این روش نسبت به دیگر روش های شکل دهی به فلزات. ظرفیت بالای تولید است که به چند صد تن در روز هم می رسد.

 

  • نورد گرم: نورد گرم یکی از روش های شکل دهی به فلزات به شمار می آید. دستگاه مخصوص نورد گرم، دارای دو غلتک دو جهته می باشد. که قطر آنها بین 60 تا 140 سانتی متر متغیر است. در واقع تفاوت این روش با نورد سرد، در دمای تولید است. دمای نورد گرم بالاتر از دمای تبلور مجدد است.

 

  • نورد سرد: این روش برای تولید انواع ورق آهن و تسمه به کارگیری می شود. در نورد سرد پرداخت به صورت سطحی انجام می شود. و انواع ورق در ابعاد مختلف و با دقت بالایی تولید می شوند. از جمله کاربردهای این روش در صنایع خودرو سازی، تولید لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و تجهیزات ساختمانی است. در این روش ابتدا ورق ها طی فرآیند نورد گرم با ضخامت 1.5 میلی متر تولید می شوند. و در مراحل بعد به اسید شویی، کاهش ضخامت و در مواردی تغییر شکل روی ورق ها انجام می شود.

 

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: ورق آهن , فروش ورق آهن , قیمت ورق آهن , ورق سیاه , قیمت ورق سیاه , فروش ورق سیاه , ورق استیل , قیمت ورق استیل , فروش ورق استیل , ورق st37 , ورق st52 , لوله آهنی , میلگرد آهنی , تسمه آهنی , نبشی آهنی , ناودانی آهنی , ورق گالوانیزه , ورق اسید شویی , فروش فولاد , قیمت فولاد , فولاد ضد زنگ , ورق ضد زنگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش میلگرد آلومینیوم-میلگرد آلیاژی- Aluminium ((قیمت مناسب))

میلگرد آلومینیوم-فروش میلگرد آلومینیوم-قیمت میلگرد آلومینیوم-میلگرد آلیاژی  ضد زنگ

 

میلگرد آلومینیوم از طریق فرآیند اکستروژن تولید می شود. و با استفاده از قالب ها کشیده می شود. آن را می توان به اشکال مختلف تولید کرد. و می توان از آن برای بسیاری از کاربردهای صنعتی مختلف استفاده کرد. میلگرد که مخفف ((میله تقویت کننده)) است. میله ای فلزی است که برای کمک به افزایش مقاومت کششی بتن استفاده می شود. در نتیجه به سازه های بتنی کمک می کند تا در برابر بارهای کششی، خمشی، پیچشی و برشی مقاومت کنند. از آنجایی که این نقاط ضعف بتن هستند. میلگرد سازه های بتنی را تقویت می کند. که در غیر این صورت تحت این نیروها از هم می پاشند.

 

 

میلگرد معمولاً در سازه های بتنی قابل مشاهده نیست زیرا معمولاً درون سازه بتنی مدفون می شود. تقریباً همیشه از فولاد ساخته می شود. زیرا فولاد مانند بتن دارای خواص انبساط حرارتی است که مسائل مربوط به تغییر دما را کاهش می دهد. میلگرد معمولاً صاف نیست، برای جلوگیری از لغزش در ساختار بتنی با دنده ساخته می شود.

 

انواع میلگرد آلومینیوم

 

 

 

میلگرد آلومینیوم با توجه به هدف استفاده متنوع است. بهترین نوع آلومینیوم موادی به نام میله های آلومینیومی است. که با فرآیند اکستروژن و با آلیاژ کردن آلومینیوم تولید می شوند. متداول ترین میلگردها و محصولات آلومینیومی که در صنعت آلومینیوم تولید می شوند. آلیاژهای میلگرد آلومینیومی با شماره 6082،7075 می باشند. وقتی میلگرد آلومینیوم از نظر سختی بررسی می شود، می توان فهمید که بسیار مفید است.

 

کاربرد میلگرد آلومینیوم

 

میلگرد آلومینیوم به دلیل وزن سبک، مقاومت در برابر خوردگی و ماشین کاری عالی، کاربردهای صنعتی بسیار زیادی دارد. میلگرد آلومینیوم همچنان به عنوان فلز انتخابی برای بسیاری سازه های بتنی کاربرد دارد نمونه های رایج عبارتند از:

 

  • ساختمان های بلند
  • رمپ پارکینگ
  • پایه های بتنی
  • پل ها
  • پایه ها
  • جاده ها و مسیر های ضخیم

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: میلگرد آلومینیوم , فروش میلگرد آلومینیوم , قیمت میلگرد آلومینیوم , Aluminium , ورق آلومینیوم , تسمه آلومینیوم , قوطی آلومینیوم , لوله آلومینیوم , میلگرد آلیاژی , آلیاژ ضد زنگ , لوله فولادی , تسمه فولادی , ورق فولادی , نبشی فولادی , ناودانی فولادی , میلگرد فولادی , قوطی فولادی , فروش فولاد , قیمت فولاد , ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش تسمه استیل 316-استنلس استیل 316-فولاد ضد زنگ 316 ((قیمت مناسب))

تسمه استیل 316-فروش تسمه استیل 316-قیمت تسمه استیل 316-استنلس استیل 316

 

فروش تسمه استیل 316-تسمه استیل 316 چیست و چه کاربردی دارد؟

 

 

برشی از سطح ورق استیل را تسمه می گویند. این تسمه ها در متریال های آلومینیومی، آهنی و نخی ساخته می شوند. پر استفاده ترین تسمه استیل 316، تسمه آهنی است.

 

اصلی ترین عناصر تشکیل دهنده تسمه استنلس استیل شامل آهن، کروم و نیکل می باشد. که حداقل درصد جرم کروم در آن 10/5 درصد و حداکثر درصد جرمی کربن آن 1/2 درصد است.

 

این ترکیب باعث شده تسمه استیل 316 مستحکم و مقاوم باشد. و برای قطعات خودروسازی، هواپیماسازی و ... به کار رود.

 

انواع تسمه استنلس استیل

 

تسمه استیل 316 در فرآیند تولید به دو دسته تقسیم می شود. یک تسمه نوردی و دیگر تسمه ماشین کاری.

 

در تسمه نوردی، ضایعات آهن ذوب می شود. و سپس تبدیل به تسمه های استیل می شوند. طول این تسمه بسته به شرایط کارخانه متفاوت است و سایز آنها بین چهار تا هفت متر است.

 

اما در تسمه ماشین کاری، اندازه ها بسیار دقیق تر و کیفیت محصول بالاتر است. این محصولات یکدست، یک سایز و خوش برش هستند. و صنعتگران می توانند متناسب با مصرف خود از آنها استفاده کنند.

 

 

 

کاربردهای تسمه استنلس استیل

 

تسمه های استیل یکی از پرکاربردترین قطعات صنایع امروز است. به شکلی که از این وسیله در بسته بندی، عایق خودرو، کشتی سازی، گریتینگ، سازه های فلزی. تیرچه های فلزی خود ایستا، گاردریل، تولید مقاطع باز، سازه های فلزی و ... به کار می رود.

 

وقتی در هر صنعت متمرکز می شویم. هر تسمه کاربردهای خاص خودش را دارد. به شکلی که تسمه گالوانیزه در ساخت و تولید کابل تلفن. تسمه فولادی سرد نوردی در صنعت اتومبیل سازی و لوازم خانگی. همچنین تسمه فولادی گرم نوردی در صنعت درب و پنجره و تسمه استنلس استیل در لوازم آشپزخانه و وسایل جراحی کاربرد دارد.

 

تسمه استیل فابریک

 

تسمه استیل فابریک یعنی، در فرآیند نورد گرم تسمه در سایز و اندازه دلخواه مشتریان تولید شود.

 

این تسمه می تواند با آلیاژهای مختلفی تولید شود.

 

برای تولید تسمه استیل شمش های فولادی با سطح مقطع مربع شکل که آلیاژ آن مطابق آلیاژ درخواستی خریداران است تولید می گردد.

 

تسمه استنلس استیل فابریکی که به روش نورد گرم تولید می شود. به دلیل دقیق بودن اندازه آنها در صنایع مختلف مانند نفت و گاز تولید می شود.

 

تسمه استیل غیر فابریک

 

تسمه استیل غیر فابریک یعنی، با استفاده از برش های لیزری یا واتر ورق استیل همان آلیاژ را برش دهیم. کیفیت این نوع از تسمه، به دلیل نوع برش بسیار بالا است. و صنعتگران می توانند بدون دغدغه از این قطعه استفاده کنند.

 

قیمت تسمه استیل 316

 

در بازار امروز، عوامل مختلفی در قیمت تسمه استیل 316 مؤثر است. هزینه جابه‌جایی، قیمت سنگ آهن، قیمت نفت، قیمت دلار، ارزش پول ملی و... در قیمت این قطعه تأثیرگذار هستند.

 

شرکت های داخلی و خارجی که تسمه استیل 316 را تولید می کنند شاخص های مختلفی را برای تعیین قیمت در نظر می گیرند.

 

در کنار این، قیمت تسمه های وارداتی تحت تأثیر گمرک و تسمه های تولیدی تحت تأثیر قیمت دلار قرار می گیرند. این نوسان قیمت باعث شده است. قیمت تسمه استیل 316 متناوباً تغییر کند.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: تسمه استیل 316 , فروش تسمه استیل 316 , قیمت استیل 316 , استنلس استیل 316 , فروش استنلس استیل 316 , قیمت استنلس استیل 316 , استیل 316 , فروش استیل 316 , stainless steel , میلگرد استیل 316 , لوله استیل 316 , ورق استیل 316 , قوطی استیل 316 , ورق ضد اسید 316 , تسمه فولادی , لوله فولادی , میلگرد فولادی , ورق فولادی , فروش فولاد , قیمت فولاد , ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش لوله آلومینیوم-آلیاژ آلومینیوم-آلیاژ زنگ نزن ((قیمت مناسب))

لوله آلومینیومی-قیمت لوله آلومینیومی-فروش لوله آلومینیومی-aluminium-آلیاژ ضد زنگ

لوله آلومینیوم آلیاژ ضد زنگ دارای خاصیت رسانای الکتریکی

لوله آلومینیومی از فلز آلومینیوم به سبب استحکام و مقاومت بالا و در عین حال سبکی و وزن کم. تجهیزات و ادوات متفاوتی تولید می شود. این فلز را پر مصرف ترین فلز در جهان می شناند. آلومینیوم رسانای برق و گرماست. چکش پذیری و انعطاف پذیری شکلی خوبی دارد و ضد زنگ است. این ویژگی ها سبب آن است تا امروزه لوله آلومینیومی و ورق آلومینیوم یکی از پر کاربردترین تجهیزاتی باشند. که در صنایع بزرگ و کوچک و سبک و سنگین مورد استفاده قرار می گیرند.

ضخامت و اندازه لوله آلومینیومی بر اساس کاربرد آنها تعیین می گردد. به عبارت دیگر نیاز مشتری و نوع صنعتی که قرار است این لوله ها در آن استفاده شوند. نوع آلیاژ و ضخامت لوله آلومینیومی را مشخص می کند.

انواع لوله آلومینیومی کدامند؟

لوله های تولیدی از جنس آلومینیوم فقط به صورت درز دار تولید می شوند. و همانطور که از نام این لوله بر می آید. دارای جوش و درز است و از جوش دهی ورق آلومینیوم حاصل می گردد. زمانی که در یک پروژه نیاز به لوله های مستحکم و طویل باشد. از این نوع از لوله ها استفاده می شود.

ویژگیها

  • سبکی وزن فلز آلومینیوم سبب آن است که منتجات آن نظیر ورق آلومینیوم. یا لوله هایی از این جنس در صنایعی مانند هوا فضا کاربرد بسیاری داشته باشد.
  • استحکام و مقاومت زیاد آلومینیوم آن را به پرکاربردترین فلز جهان در صنعت تبدیل کرده است.
  • لوله آلومینیومی به سبب قابلیت جوشکاری، مصارف متعدد و بسیاری دارد.
  • لوله هایی از جنس فلز آلومینیوم انعطاف پذیری و شکل گیری بسیار خوبی دارند.
  • لوله آلومینیومی انعکاس دهنده خوبی برای نور و گرماست.
  • رسانا بودن حرارتی و الکتریکی در برخی از صنایع برای لوله های از جنس آلومینیوم یک مزیت محسوب می شود.
  • مقاومت در برابر خوردگی، ساییدگی، فرسودگی و زنگ زدگی، لوله آلومینیومی را نسبت به لوله هایی از جنس دیگر آلیاژها برتری می بخشد.
  • غیر قابل نفوذ بودن فلز آلومینیوم، هم جایگاه لوله های تولیدی از جنس این فلز و هم ورق آلومینیوم را در صنایع مستحکم کرده است. به طوری که جایگزینی ندارند.
  • لوله آلومینیومی خاصیت عایق بودن در برابرر صدا دارد.
  • تجهیزاتی از جنس فلز آلومینیوم 100 درصد قابل بازیافت هستند. و همین امر سبب شده تا حامیان محیط زیست استفاده از ادوات آلومینیومی را به صرفه بدانند.
  • آلومینیوم سمی و آلرژی زا نیست.
  • لوله آلومینیومی از مقاومت خوبی در برابر سرما و گرما برخوردار است. و تغییرات جوی و یا بالا و پایین شدن ناگهانی دما، از عمر مفید آن نمی کاهد.
  • فلز آلومینیوم خاصیت ضد مغناطیسی دارد.

کاربرد در صنایع

به سبب مزایای بسیاری که فلز آلومینیوم و تجهیزات و ادوات منتج از آن دارند. لوله آلومینیومی و نیز ورق آلومینیوم، مصارف متعددی در صنایع بزرگ و کوچک دارند.

  • صنعت هوا فضا

طراحان عرصه هوافضا همواره بر استفاده از متریال سبک، با دوام و با قیمتی به صرفه تأکید داشته اند. از این رو امروزه آلومینیوم متریال اصلی ساختار هواپیما را شکل می دهد. استحکام و سبک بودن لوله آلومینیومی سبب استفاده از آن در صنعت هوافضا شده است. به طوری که از آن در سوخت رسانی و انتقال روغن به هواپیما استفاده می شود. ورق آلومینیوم نیز در بدنه هواپیما نقش تعیین کننده دارد. تا جایی که بال هواپیما بین 30 تا 40 درصد کل آلومینیوم به کار رفته در ساختار آن را به خود اختصاص می دهد.

  • تجهیزات و دستگاه های کارخانه

به سبب دوام، استحکام، قابلیت جوشکاری، شکل پذیری و دیگر ویژگی هایی که منحصر به فلز آلومینیوم است. استفاده از ورق آلومینیوم برای ساخت تجهیزات و دستگاه های کارخانه های متعدد همواره در اولویت است.

 

  • صنایع شیمیایی

نقظه ذوب بالای آلومینیوم و نیز عدم شکننده بودن آن در دمای پایین. غیر قابل نفوذ بودن آن و سایر ویژگی هایی که برای لوله آلومینیومی مزیت محسوب می شود. سبب آن است که از آن برای انتقال مواد گازهای شیمیایی خطرناک مانند آلروآمونیاک یا انیدرید سولفورو بکارگیری شود.

  • تولید لوازم خانگی

ضد زنگ بودن، استحکام، رفلکتور بودن آلومینیوم و قیمت به صرفه آن سبب می شود. تا از ورق آلومینیوم برای ساخت لوازم خانگی نظیر یخچال، اجاق گاز، آبگرمکن، ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی، مایکروویو و … استفاده شود.

  • صنعت پزشکی

لوله آلومینیومی به سبب قیمت مناسب، سبک بودن، دوام و استحکام بالا. و سایر ویژگی های منحصر به فردش در صنعت پزشکی برای ساخت انواع تجهیزات مانند صندلی چرخ دار، تخت بیمارستان، عصا و… کاربرد دارد.

آلومینیوم و منتجات آن در صنایعی نظیر داروسازی، ساخت و ساز، حمل و نقل، خودروسازی و بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارد.

عنصر آلومینیوم

آلومینیوم عنصر یا عناصر آلومینیوم یک فلز نرم. نقره ایی و چکش پذیر با چگالی تقریباً 2770kg بر متر مکعب است. که در گروه بور قرار دارد. این عنصر پس از اکسیژن و سیلیسیم بیشترین و فراوان ترین عنصر. و همچنین فراوان ترین فلز در پوسته ی کره ی زمین است.

این فلز آلیاژی بصورت خالص بدلیل واکنشپذیری بسیار بالای خود بسیار به ندرت یافت میشود. بهمین علت بصورت ناخالص در سنگهای معدنی مختلف وجود دارد.

بیشتر آلومینیوم دنیا از سنگ بوکسیت بدست می آید. با اضافه کردن عنصرهایی مانند مس,سیلیسیم و روی به آلومینیوم میتوان به خواص مکانیکی بهینه و مطلوب رسید.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: لوله آلومینیوم , فروش لوله آلومینیوم , قیمت لوله آلومینیوم , لوله آلیاژی , فروش لوله آلومینیومی , قیمت لوله آلومینیومی , لوله آلومینیومی , ورق آلومینیوم , میلگرد آلومینیوم , فولاد ضد زنگ , فولاد زنگ نزن , فولاد آلیاژی , میلگرد فولادی , لوله فولادی , تسمه فولادی , ورق فولادی , نبشی فولادی , ناودانی فولادی ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش لوله استیل 316-استنلس استیل 316-فولاد ضد زنگ 316 ((قیمت مناسب))

لوله استیل 316-قیمت لوله استیل 316-فروش لوله استیل 316-استنلس استیل 316

لوله استیل 316 نوع دیگری از لوله استیل پرکاربرد است که از جنس فولاد زنگ نزن تولید و به بازار عرضه می گردد.

باید بیان نمود که لوله های استیل در گریدهای مختلفی تولید می شوند. که از میان گریدهای مختلف، می توان به آلیاژهای وله استیل 304،201،317 اشاره نمود.

پرکاربردترین و پر فروش ترین این لوله ها، لوله های استیل 304 و 316 است.

لوله استیل 316 از نوع فولاد توخالی و طویل است. که به صورت گسترده در خطوط انتقال نفت و مشتقات آن، صنایع شیمیایی، پزشکی، مواد غذایی، ابزار مکانیکی و غیره استفاده می شود.

کربن موجود در لوله استیل 316 باعث می شود که این محصول بدون خوردگی و آسیب به راحتی جوشکاری شود.

همچنین بایستی تاکید نمود که مقاومت در برابر خوردگی لوله استنلس استیل، حمل گرمایی بالایی دارد. و یک لوله سخت کار برای راه حل های غیر مغناطیسی است.

 

همه چیز درباره لوله استیل 316

لوله در صنعت دارای انواع متنوعی هستند که هر یک به منظور کاربرد خاصی تولید و استفاده می گردند.

به صورت کلی انواع لوله را می توان به چند دسته کلی کا شامل:

  • لوله بدون درز
  • لوله درز دار
  • لوله گالوانیزه
  • لوله فولادی
  • لوله استیل صنایع غذایی
  • لوله پلی اتیلن
  • لوله استیل
  • لوله آلومینیوم
  • لوله مس

می باشد تقسیم بندی نمود.

به لوله های فولادی مقاوم به خوردگی، لوله های ضد زنگ یا زنگ نزن یا همان لوله استیل می نامند.

تفاوت اصلی لوله استیل با لوله های فولادی معمولی در ترکیب شیمیایی و خواص و کاربرد آنهاست.

در این لوله ها به جز آهن (به عنوان فلز پایه) و کربن (به عنوان عنصر اصلی آلیاژ سازی فولاد) از کروم استفاده شده است.

چهارمین عنصر آلیاژی مهم در این آلیاژها نیکل می باشد.

لوله استیل درز دار و بدون درز

لوله های استیل به دو دسته کلی لوله های بدون درز و لوله های درز دار تقسیم می شوند.

هر یک از این لوله ها دارای کاربردهای گسترده و متنوعی هستند. که درز دار بدون یا نبودن این لوله ها، کاربرد آنها را به کلی تغییر خواهد داد.

همانطور که پیشتر نیز بیان شد، لوله استیل در صنایع مختلف حمل و نقل، لوازم خانگی و … کاربرد فراوانی دارد.

لوله مانیسمان (بدون درز)، سطحی یکپارچه، قیمت و مقاومت بالایی دارد و در فعالیت صنعتی تحت فشار از کارایی بالایی برخوردار است.

در نقطه مقابل لوله استیل بدون درز، لوله استیل درز دار وجود دارد که از قیمت مناسب و کمتری برخوردار است.

لوله استیل درز دار به منظور استفاده در مکان هایی که نیاز به مقاومت زیاد دارند، توصیه نمی شود.

بهتر است از لوله درز دار در مصارفی با تحمل فشار کم استفاده شود. تا بهترین کارایی از آن حاصل گردد.

لوله استیل به دو صورت بدون درز (Seamless) و درز دار (Welded) تولید می شود.

لوله های استیل در رده های 80s,40s,10s,5s تولید می شوند.

رده بندی لوله ها نمایانگر ضخامت گوشت آن ها می باشد. در قطر برابر هرچه رده لوله بالاتر باشد، ضخامت گوشت لوله بیشتر می شود.

نقش کربن در ساخت فولاد و لوله استیل 316

میزان کربن در استیل و یا همان فولاد می تواند کم باشد. که آن را نرم و منعطف میکند. و این میزان کربن هرچه بیشتر شود میزان سختی و شکنندگی فولاد در برابر فشار بیشتر می شود.

فولادها در سه نوع کلی زیر تولید می شوند:

  • کم کربن (کمتر از 0.2)
  • میان کربن (بین 0.2 تا 0.5)
  • پر کربن (بیش از 0.5)

فولاد، آهنی است که کربن عنصر آلیاژی اصلی آن است و آهن بدون کربن فلزی بی مصرف خواهد بود.

وجود کربن بیش از حد در آهن، آن را تبدیل به چدن می کند که شکنندگی و عدم انعطاف پذیری آن بسیار بالا است.

فولاد کم کربن نیز در رده آهن آلات تجاری قرار می گیرد.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: , لوله استیل 316 , فروش لوله استیل 316 , قیمت لوله استیل 316 , استنلس استیل 316 , فروش استیل 316 , قیمت استیل 316 , استیل 316 , قیمت استنلس استیل 316 , فروش استنلس استیل 316 , ورق استیل , لوله استیل , تسمه استیل , میلگرد استیل , قوطی استیل , قیمت استیل , فروش استیل , واردات استیل , فولاد نسوز 316 , فولاد ضد زنگ 316 , ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش ورق استیل 316-قیمت ورق استیل 316-فولاد ضد زنگ 316 ((قیمت مناسب))

ورق استیل 316-فروش ورق استیل 316-قیمت ورق استیل 316-استنلس استیل 316

استنلس استیل 316-فولاد ضد زنگ-فولاد 4401-ورق 4401-استیل 4401-یکی از بیشترین کاربردها را در صنایع دارد.

کاربرد ورق استیل 316

این ورق کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. که تعدادی از آن ذکر می شود.

  • مبدل حرارتی
  • تجهیزات مهیا سازی مواد غذایی به ویژه در محیط های کلرایدی
  • پنل معماری ساحلی
  • ساخت نرده ها
  • صفحه های بافته شده یا جوش داده شده برای معادن و فیلتراسیون آب
  • نیمکت و تجهیزات آزمایشگاهی
  • اتصالات قایق
  • ظروف شیمیایی جهت حمل و نقل
  • اتصال دهنده ها

این ورق استیل 316 بعد از ورق استیل 304 بیشترین کاربرد را در صنایع مختلف دارد. و دومین استیل رایج از خانواده های فولادهای ضد زنگ به حساب می آید. این ورق دارای 18 درصد کروم و 8 درصد نیکل است.

ورق های ضد زنگ 316 و 304 از نظر خواص مکانیکی، فیزیکی و مواد تشکیل دهنده مشابه یکدیگرند. اما وجود 2 تا 3 درصد عنصر مولیبدن در فولاد ضد زنگ 316 سبب اصلی ترین تفاوت میان آنها می باشد. این عنصر باعث بهبود استحکام و خواص مکانیکی در دمای بالا می شود. و استیل 316 در مقایسه با استیل 304 مقاومت به خوردگی بیشتری دارد.

مشخصات ورق

گرید 316 به دلیل مقاومت در برابر هیدروکلریک اسید، سولفوریک استید، تارتاریک اسید. استیک اسید، فرمیک اسید، کلرید های سولفات، الکالین و محیط های کلریدی با نام استیل ضد اسید نیز شناخته می شود. لازم به ذکر است وزن و ابعاد این محصول در قیمت آن تأثیر می گذارد.

ورق زنگ نزن 316 از دسته ورق های آلیاژی استنلس استیل یا همان ضد زنگ می باشد. که در استاندارد DIN آلمان به نام فولاد 1.4401 شناخته می شود. و با مشخصه ی X5CrNiMo1701202 نیز شهرت دارد. این ورق به دلیل نداشتن خواص مغناطیسی با نام ورق استیل نگیر 316 نیز معروف می باشد. که علت این نام گذاری بخاطر جذب نشدن آن توسط آهنربا است.

ورق های استیل نگیر در صنعت کاربردی تر و از قیمت بالاتری برخوردارند. سری 300 از این استیل ها نگیر و سری 400 استیل ها بگیر هستند. که از آهنربا برای تشخیص بگیر و نگیر بودن ورق های استیل استفاده می شود.

ورق استیل 316L، یک آلیاژ اصلاحی با درصد کمتری کربن است. که در جوشکاری برای به حداقل رسانی ته نشینی کاربیدهای مضر کاربرد دارد. آلیاژهای 316 و 316L در برابر حفره ای شدن و اکثر مواد شیمیایی که در صنایع عکاسی، کاغذ و نساجی استفاده می شوند مقاومت دارند.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: ورق استیل 316 , قیمت ورق استیل 316 , فروش ورق استیل 316 , استنلس استیل 316 , قیمت استنلس استیل 316 , فروش استنلس استیل 316 , ورق استنلس استیل , فولاد ضد زنگ 316 , فولاد نسوز 316 , ورق نسوز 316 , قیمت استیل , فروش استیل , واردات استیل , میلگرد استیل , لوله استیل , تسمه استیل , قوطی استیل , ورق استیل , ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش ورق استیل 317-قیمت استنلس استیل 317-فولاد ضد زنگ ((قیمت مناسب))

فروش ورق استیل 317-قیمت استنلس استیل 317-فولاد ضد زنگ ((قیمت مناسب))

ورق استیل 317-نیز مانند ورق استیل 310 و استیل 316 و استیل 304 یکی از پر مصرف ترین آلیاژها در صنایع مختلف محسوب می شود.

 

این آلیاژهای استیل برای مقاومت در برابر خوردگی و حرارت بالا طراحی تولید می شوند. این ورق استیل دارای مقاومت بالا در برابر اسیدهای شیمیایی قوی مانند اسید سولفوریک. و همچنین در برابر مواد شیمیایی با خاصیت اکسیداسیون بالا می باشد. این ورق استیل برای استفاده در صنایعی مانند پالایشگاه ها، نفت و گاز، شیمیایی، لوله کشی و صنایع خودروسازی مناسب است.

 

خواص شیمیایی ورق استیل۳۱۷

 

خواص شیمیایی ورق استیل 317 شامل مقادیر زیر می‌باشد: - کربن (C): حداکثر 0.08% .- سیلیسیم (Si): حداکثر 1% - منگنز (Mn): حداکثر 2% - فسفر (P): حداکثر 0.045% -. گوگرد (S): حداکثر 0.03% - کروم (Cr): 18-20%. نیکل (Ni): 11-15% - مولیبدن (Mo): حداکثر 3%. نیتروژن (N): حداکثر 0.1% این آلیاژ استیل دارای مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی شیمیایی و فرسایش در دماهای بالا می‌باشد. همچنین دارای مقاومت بالا در برابر اسیدهای شیمیایی قوی و مواد با خاصیت اکسیداسیون بالا است.

 

خصوصیات فیزیکی ورق استیل ۳۱۷

 

برخی از خصوصیات فیزیکی ورق استیل 317 شامل مقادیر زیر می‌باشد: - چگالی: 7.98 g/cm³ - نقطه ذوب: 1398-1427 درجه سلسیوس. ضریب گرمایی: 14.6 W/(m.K) در درجه سلسیوس 100 - مدول الاستیسیته: 193 GPa. مقاومت کششی: 515 MPa در دمای اتاق، 205 MPa در دمای 1000 درجه سلسیوس. مقاومت به خمش: 205 MPa در دمای 1000 درجه سلسیوس. ضریب توسعه حرارتی: 16.5 µm/(m.K) در درجه سلسیوس 20-1000 ورق استیل 317 دارای مقاومت فشاری بالا و مقاومت در برابر حرارت و خوردگی بالاست. همچنین ضریب گرمایی و مدول الاستیسیته آن نیز بالاست.

 

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: ورق استیل 317 , قیمت ورق استیل 317 , فروش ورق استیل 317 , استنلس استیل 317 , قیمت استنلس استیل 317 , فروش استنلس استیل 317 , فولاد ضد زنگ 317 , قیمت فولاد ضد زنگ 317 , فولاد زنگ نزن 317 , قیمت استیل , فروش استیل , واردات استیل , میلگرد استیل , لوله استیل , تسمه استیل , ورق استیل , قوطی استیل , ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش ورق ضد اسید 316-استنلس استیل 316-قیمت ورق استیل 316 ((قیمت مناسب))

ورق ضد اسید 316-قیمت ورق ضد اسید 316-فروش ورق ضد اسید 316-استیل 316

ورق ضد اسید 316- ورق ضد اسید: این نوع ورق یکی از پرکاربردترین ورق های مهندسی در زمینه ضد خوردگی می باشد. مقاومت بالای ورق های فولاد ضد خوردگی به دلیل وجود کروم در ترکیب آلیاژی آن است.

کاربردهای ورق استیل 316

ورق فولادی 316 که با نام های ((ورق استیل ضد اسید)). گرید دریایی و فولاد ضد زنگ جراحی نیز شناخته می شود. مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارد. کاملاً غیر مغناطیسی است و در محدوده دمایی وسیعی قابل استفاده است. منهای 150 تا مثبت 950 درجه سانتی گراد. عملکرد بسیار خوبی را نشان می دهد. این آلیاژ همچنین می تواند در محیط های بسیار خورنده و تهاجمی مقاومت کند. که به راحتی شکل می گیرد، جوش داده می شود و ماشین کاری می شود.

تجهیزات پزشکی، تجهیزات مربوط به صنعت هوافضا، تولید مواد غذایی، تجهیزات ذخیره سازی و حمل و نقل. مخازن نگهداری و انتقال مواد شیمیایی، ماشین آلات نساجی و رنگرزی. تجهیزات تولید خمیر و کاغذ، سیستم های تصفیه آب، سازه های دریایی و ساحلی و تجهیزات برودتی. یکی از کاربردهایی است که ورق فولادی 316 در آن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق ضد اسید 316

وجود حداقل 5 درصد کروم در آلیاژ فولاد، مقاومت به خوردگی آهن را در برابر اسیدها افزایش می دهد. و با افزایش این مقدار کروم به 12 درصد، آلیاژ به فولاد ضد زنگ تبدیل می شود. عملکرد این سیستم آلیاژی این است که کروم با ایجاد یک لایه ی اکسیدی در سطح. می تواند از لایه های زیری در مقابل خوردگی مراقبت کند که این عمل موجب می شود. سطح آهن در برابر خوردگی بسیار مقاوم شود. برای ایجاد لایه ی اکسیدی محافظتی، سطح ورق استیل باید به شکلی قرار بگیرد که در مقابل عوامل اکسید کننده باشد.

ورق استیل 316

ورق فولادی 316 یک آلیاژ ضد زنگ است که علاوه بر کروم و نیکل حاوی مقادیر مشخصه مولیبدن در ترکیب شیمیایی خود است. این گرید در رده فولاد زنگ نزن آستنیتی طبقه بندی می شود. و نسبت به سایر آلیاژهای حاوی کروم نیکل از همان خانواده. مانند ورق فولاد 304 مقاومت بیشتری در برابر خوردگی عمومی، حفره ای و شکافی نشان می دهد.

ورق فولادی 316 همچنین دارای مقاومت خزشی و استحکام کششی و شکستگی بیشتر در دماهای بالا می باشد. به منظور بهبود مقاومت در برابر خوردگی، 2 تا 3 درصد مولیبدن به ترکیب شیمیایی این آلیاژ اضافه می شود. ورق فولادی 316 علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی و استحکام بالا، شکل پذیری بسیار خوبی نیز دارد. که همگی از ویژگی های معمول فولادهای زنگ نزن آستنیتی هستند.

ورق فولادی 316L نیز از نوع کم کربن درجه 316 است. که به رسوب کاربید در مرزهای دانه حساس نیست. به همین دلیل حتی ورق های با ضخامت بالا (بیش از حدود 6 میلی متر). از این ماده را می توان به راحتی و بدون هیچ مشکلی جوش داد. معمولاً بین ورق های فولادی 316 و 316L تفاوت قیمت قابل توجهی وجود ندارد.

مقاومت به خوردگی ورق استیل 316

خوردگی عمومی

مقاومت خوردگی ورق های فولادی 316 و 316L در برابر جو و سایر انواع خوردگی ملایم در مقایسه با ورق های فولادی 304 بیشتر است. عواملی که به فولادهای ضد زنگ کروم نیکل حمله نمی کنند. آلیاژهای حاوی مولیبدن را تحت تأثیر قرار نمی دهند. البته یک استثنا هم در این مورد وجود دارد.

ورق فولادی 316 مقاومت بسیار کمی در برابر اسیدهای با قدرت تهاجمی و اکسید کننده بالا مانند اسید نیتریک دارد. این آلیاژ نسبت به سایر انواع ورق های فولادی حاوی کروم و نیکل در برابر محلول های اسید سولفوریک. تا غلظت 5 درصد با حداکثر دمای 49 درجه سانتی گراد مقاوم است. اگر دمای محلول کمتر از 38 درجه سانتی گراد باشد. مقاومت این آلیاژ در برابر غلظت های بالاتر بیشتر می شود.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: ورق ضد اسید 316 , قیمت ورق ضد اسید 316 , فروش ورق ضد اسید 316 , استیل 316 , ورق استیل 316 , فروش استیل 316 , استنلس استیل 316 , قیمت استنلس استیل 316 , فروش استنلس استیل 316 , ورق استیل مات 316 , فولاد ضد زنگ , ورق دریایی 316 , ورق استیل , لوله استیل , میلگرد استیل , قوطی استیل , تسمه استیل , ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش ورق st37-قیمت فولاد st37-فولاد ساختمانی ((قیمت مناسب))

ورق st37-قیمت ورق st37-فروش ورق st37-ورق سیاه st37-فولاد st37-قیمت فولاد

ورق st37- اگر بخواهیم تعریفی کلی از ورق سیاه موسوم به ورق st37 ارائه کنیم. باید گفت ورقی است که با نورد گرم تولید می شود.

و به خاطر مقاومت بالا و خواص مکانیکی فوق العاده ای که دارد، در صنایع مختلف و نیز در ساختمان سازی کاربردهای فراوانی دارد. این ورق سیاه که تحت استاندارد DIN 17100 آلمان تولید می شود. یکی از اصلی ترین فولادهای غیر آلیاژی است. و در حقیقت این مقطع فولادی در بسیاری از صنایع جهان کاربرد دارد. این ورق در دمای بالاتر از 930 درجه سانتی گراد به واسطه فرآیند نورد گرم استخراج می شود. و علت اینکه به آن سیاه می گویند هم این است که سطح آن مات و غیر یکنواخت می باشد. در حالت کلی ورق های تولیدی از روش نورد گرم را ورق سیاه می گویند.

مشخصات ورق st37

این ورق در دمای بسیار بالا تولید می شود. ((930 درجه سانتی گراد)) که بالاتر از دمای یکریستالیزیشن یا همان تبلور دوباره فلزات است. در مور ضخامت این ورق نیز باید گفت که کمترین مقدار آن 2mm است. که با علت اکسیداسیون سطح آن، از کیفیت بالا و مطلوبی برخوردار نیست. توجه داشته باشید که سطح این آهن نیز صاف نیست و دارای ناهمواری هایی است. همانطور که می دانید زمانی از این جنس ورق ها استفاده می شود که استحکام سطحی بالایی نیاز است. کاربرد اصلی این ورق برای تولید پروفیل است. توجه کنید که ورق فولادی دارای انواعی است که یکی از آنها ورق سیاه می باشد.

جالب است بدانید که چون درصد کربن در این ورق پایین است. جوشپذیری بالایی داشته و به این دلیل که قدرت را پس از جوشکاری به گونه ی خوبی حفظ می کند. همواره مورد توجه مهندسان عمران و صنایع بوده است. دقت داشته باشید که از این ورق در ساخت مقاطع فولادی متنوع همچون تیرآهن، نبشی، میلگرد، ورق، پروفیل و ناودانی استفاده می شود.

بطور خلاصه از جمله کاربردهای ورق سیاه (( ورق st37)) می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

  • سازه های ساختمانی
  • ساخت مقاطع فولادی مانند پروفیل، میلگرد، نبشی، تیرآهن
  • صفحه ستون ساختمان
  • لوازم خانگی مانند یخچال و ماشین لباسشویی
  • ساخت نبشی و ناودانی
  • بدنه خودرو
  • ساخت دستگاه صنعتی
  • ورق پانچ و صفحات مشبک
  • آبگرمکن سازی
  • ساخت تیرآهن
  • ساخت تجهیزات کشاورزی
  • ساخت مخازن کشتی و در صنعت کشتی سازی
  • تانکرسازی و مخازن و لوله های نفتی
  • صنایع فلزی سنگین
  • و گاردریل سازی و تجهیزات ترافیکی

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: ورق st37 , فروش ورق st37 , قیمت ورق st37 , فولاد st37 , فروش فولاد st37 , قیمت فولاد st37 , ورق سیاه st37 , فروش ورق سیاه st37 , قیمت ورق سیاه st37 , ورق فولادی , لوله فولادی , تسمه فولادی , میلگرد فولادی , نبشی فولادی , ناودانی فولادی , قوطی فولادی , فروش فولاد , قیمت فولاد , فروش ورق فولادی , قیمت ورق فولادی , ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش ورق استیل 310-فروش ورق نسوز 310-ورق استنلس استیل 310 ((قیمت مناسب))

ورق استیل 310-قیمت ورق استیل 310-فروش ورق استیل 310-استنلس استیل 310

ورق استیل 310، از نوع مقاطع استنلس استیل است. که به خاطر مقاومت بسیار بالایی که در برابر حرارت دارد، مورد توجه قرار گرفته است.این مقاومت به حدی است که در بازار، این محصول را با نام ورق نسوز هم می شناسند. مقاومت در برابر خوردگی، از دیگر ویژگی های مثبت این محصول است. ورق‌های 310، از خانواده‌ی فولادهای آستنیتی می باشند. این محصول هم مانند تمام مقاطع آلیاژی استیل سری 300، در دسته فولاد نگیر قرار می گیرد. جذب آهنربا نمی شود.

ویژگی های ورق استیل 310

تمام ورق های استیل، خاصیت ضد زنگ دارند. اما ترکیبات شیمیایی مختلف، باعث می شود. تا برخی خواص فیزیکی و مکانیکی آنها، تفاوت داشته باشد. ورق های سری 310، کروم زیادی در ترکیب خود دارند. برای همین می توانند در برابر اکسیده شدن در دماهای بسیار بالا مقاومت کنند.

این دما، برای سرویس های مداوم، تا 1150 درجه سانتی گراد و برای سرویس های متناوب، تا دمای 1040 درجه است. همچنین گرید 310s این ورق های استیل، کربن کمتری دارد. تفاوت اصلی آنها با گرید معمولی، مقاومت بیشتر آنها در برابر خوردگی و جوشکاری بهتر است.

چقرمگی بالا، از دیگر ویژگی های مثبت این محصول است. اما در صورتی که چقرمگی، اصلی ترین خاصیتی است که در ورق استیل به دنبال آن هستید. بهتر است از انواع دیگر آلیاژهای استیل استفاده نمایید. سختی برینل این ورقها، برابر با 217 است.

کاربردهای ورق استیل 310

با توجه به مقاومت بالا در برابر دما، این محصول در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. برخی از زمینه های خاص کاربرد این دسته از ورق های استیل عبارتند از:

  • تولید انواع لوله
  • ساخت تجهیزات کوره ای
  • ساخت مبدل های حرارتی
  • صنایع پتروشیمی

شکل پذیری ورق استیل 310

ورق استیل 310 با توجه به اینکه نرخ کارسختی بالایی دارد. قابلیت کارپذیری خوبی در حالت سرد بوسیله فرایندهای شکل دهی همچون کشش و پرس داشته. و شکل های پیچیده قطعات صنعتی را به خود می گیرد. معمولاً پس از اعمال کار سرد به منظور کاهش تنش های داخلی عملیات آنیل روی آن انجام می شود.

خرید ورق استیل 310

معمولاً ورق استیل نسوز 310 در بازار دو سطح مات و دو پولیش (2b) و مات تک پولیش (NO.1) ارائه می شود. عموماً ورق استیل نسوز 2b در ضخامت های کمتر از 3 میلی متر تولید شده و محصول فرایند نورد سرد می باشد. در حالی ورق استیل نسوز 310 با سطح NO.1 در ضخامت های بیشتر از 3 میلی متر تولید نورد گرم شده هستند. جهت خرید ورق استیل نسوز می بایست به تأمین کنندگان استنلس استیل مراجعه نمود زیرا این فولادها کالایی وارداتی می باشند.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com



:: برچسب‌ها: ورق استیل 310 , قیمت ورق استیل 310 , فروش ورق استیل 310 , ورق نسوز 310 , استنلس استیل 310 , استیل 310 , قیمت استیل 310 , فروش استیل 310 , ورق استیل , لوله استیل , تسمه استیل , میلگرد استیل , قوطی استیل , واردات استیل , فولاد حرارتی , فروش فولاد , قیمت فولاد , ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1402 | نظرات ()